Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2015.11.02. 22:54 Gritty Goose

Sokat tököltem...

...a hétvégén.:-)

Hm...nem, nem úgy! ;-)
Na jóóó...úgy is, de most helloween volt.:-)

Elmentünk egy tökfaragó workshopra, ahol ugyan nem sokat tanítottak, de majdnem önköltségi áron kaptunk tököt, teát, szerszámokat és sablonokat, na és a végén a csatateret bátran ott hagyhattuk.:-) Takarítani nem nekünk kellett.
Már megérte!:-)
Aztán irány a tér...a Hősök tere...:-)...mert, hogy szombat este lévén töklámpás fesztivál volt. Büszke voltam, mert életem első tökét faragtam. Nagyon sokan megnézték, fényképezték és volt aki útközben megállított, hogy hagy fényképezze le. :-)

A szép nagy tökömet a felvonulási téren végig sétáltattam, oda is meg vissza is...ezek után szembesülnöm kellett éjszaka közepén, hogy a lift ismét nem jó.
Mikor a hólyagod már egy órája szét repedésre készül a sok teától, mikor a felkarodon lévő izmok azt mondják, hogy jééé, még létezem, és görcsölni is tudok a tök cipelése által...na akkor indulj neki az emeletek megmászásának.
Elmúlt egy hétben másodszorra caplatok fel éjszaka a 9. emeletre. Nem is értem, a sok öreg alig használja, mi a fenétől akad ki?

Sűrű lihegés közben felérve eltöprengtem, kellett nekem a legtetejére költözni?
Kellett!
Itt nincs felettem senki, mindig fény van és süt a nap..és csodás örök panorámám van, na és a Ferihegyről fel és leszálló gépeket megcsodálhatom. Egyszerűen imádom.:-)

A tök landolt az erkélyen, most este már szemmel láthatóan kezd összeesni a kastélyom.:-(
Eddig tartott az én kis szépségem.:-)

De sikerélményben, örömben, boldogságban volt gazdag a szombat estém.

Szólj hozzá!

Címkék: öröm élményeim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr298045374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása