Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2016.01.28. 21:42 Gritty Goose

Valaki tesztelt...

...a javából! :-)
Volt már olyan érzésed, hogy a pár órásan létrejött reglap mögött valaki olyan van, aki tudja, vagy éppen nem tudja, de tudni akarja, hogy Te kis is vagy valójában?!

Szombaton délelőtt akkor regisztrált emberke megtalált. Reglapjára ki is írta, volt már itt, tudja mit akar.
Mikor kérdeztem a régi nevét, ismeretlennek tűnt.
Találkozni akarta, jeleztem, kép és telefonbeszélgetés nélkül én sehova nem megyek.
Elköszönt, hogy dolga van, de még jön.
Hát, legyen.
Délután jött is...több időt szánt rám, már felkeltette az érdeklődésemet, de mikor provokatív módon randira hívott, mondván mennyire vagyok bevállalós, jeleztem kép és hang nélkül sehova.
Közölte, ez a játék része.
Hm...ha játszani akarsz, akkor játszunk.
Megadtam a pár száz méterre lévő Lidl címét, az időpontot Ő adta.
Mr. Böngyöritől ezt legalább megtanultam...ha nem akarom kérdéses és kétséges kimenetelű randikkal rabolni a saját időmet, akkor nem menjek messzire a lakhelyemtől. Nem is mentem.:-)
A megbeszélt helyen (mirelit, halas hűtő pultnál) senki nem volt a megbeszélt idő előtte 5 perccel, sem 5 perccel később.
Így 10 perces várakozás, vásárlás imitálás után üres kézzel távoztam.
Aztán az utcán belém hasított a felismerés, hogy azon az úton 2 db Lidl van. Bár mondtam a kerületet és a házszámot, de ha Ő csípőből a másikra gondolta, akkor nem biztos, hogy nézi az utca táblát, amin észrevehető, hogy sem a kerület, sem a házszám nem stimmel.
Potyogott a könnyem a nevetéstől, a helyzet morbiditása igen mulatságos volt számomra.
Eljövök egy vakrandira...nem tudom kit kell keresnem, Ő nem tudja kit kell keresnie és még elérhetőséget sem cseréltünk, legalább egy mailt rám dobna, vagy rá dobnék: hol vagy!?
Háááát...így járt.
Talán még ma is a hűtő pultnál áll egy másik áruházban...és esetleg a neki tetsző hölgytől megkérdezi: ez a hal Balatoni vagy esetleg tengeri? Hm...de senki nem fogja neki a megbeszélt választ adni: Nem tudom, én csak fotózni szoktam. :-)
Hazajöttem és írtam neki...
Mikor pár órával később sem lépett be és nem olvasta a levelem, akkor kezdett már sanda gyanúm lenni.
Valaki csak tesztelt.
Még említettem is Mr. Böngyörimnek is vasárnap este (de ez egy másik bejegyzés lesz)...amit nem értett, de kifejtettem. Nekem az gyanús, ha valaki regisztráció után rögtön megtalál. Tény, pasik vadásznak ezerrel azonnal, mint a kisgyerek mikor beszabadul a játékboltba.:-)
De, hogy valaki, aki már járt itt, nem adja arcát, nem akar telefonon beszélni és nem annyira rutinos, hogy elérhetőséget kérjen legalább...akkor ott valami bűzlik.
Csak azért mentem le a randira, mert megnevettetett, és ha már valaki ezt eléri, ennyi jár neki.
Nos, ezek után hétfőn kaptam egy válasz levelet, hogy elnézést kér, elcseszte, elkésett és 10 perccel később már nem volt ott senki.
Tegnap válaszoltam neki, nem haragszom, csak máskor kérjen legalább az illető hölgytől elérhetőséget. De nem adok tanácsot, hisz a reglapján ott van, "tudja mit akar"!
Most nézem, törölte magát az illető, levelem (hivatalos) olvasása nélkül.
A rendszernek van egy kis kapuja, a leveleket el lehet olvasni úgy, hogy ezt a rendszer az illetőnek ne jelezze. Nem tudom, hogy a pasi tudta-e? Ha igen, akkor olvasta, hanem, akkor olvasatlanul, de bejött és törölte magát.


Mi ez, ha nem tesztelés?

Szólj hozzá!

Címkék: élményeim jelöltek


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr158327522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása