Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.11.11. 09:42 Gritty goose

Miért kell nekem mindig elrontanom....

....földbe döngölnöm, amikor éppen kezd felállni a padlóról, erőre kapni, lendületet venni?!

Tegnap este ezt a kérdést kaptam, mikor csendesen jeleztem neki, hogy mennyivel jobb lett volna a tegnap este, ha nem ragad le a tévé előtt megint.
Tegnap nem volt kedd, nem is számítottam arra, hogy egy átlagtól kellemesebb esténk lesz.
Tudtam, hogy a tévé mentesség csak kedden van.

Híradó kezdetével elindult az esti tévézés. Én meg főztem egy kis ebédet mára.

Elcsesztem, nem figyeltem oda, elsóztam. Kacarászva jött és segített nekem az edények ide-oda pakolásában, az étel feltuningolásában.

Háttérben ugyan ment a tévé, de nem nézte, éreztem, hogy rám figyel, velem és az elrontott ételemmel foglalkozik, közösen foglalatoskodtunk.

Jó érzés volt!

Közben átölelt, megcsókolt, ismét éreztem benne a vágyat, a FÉRFIT.

Majd mikor kész lettünk, én a felhalmozott edények eltakarításával töltöttem időmet, Ő megint visszafészkelte magát a tévé elé. Szomorúan konstatáltam, hogy az Aktív győzött.

Rendbe tettem a konyhát, elmentem fürdeni és a párom még mindig a tévére meredt nagy lelkesen. Bevonultam a hálóba, de most nem olvastam, mint tegnap, nem akartam belemélyedni semmibe, gondoltam lassan úgyis bejön hozzám, ha már ilyen kellemes esténk volt. De nem jött, hallottam, csatornákat vált, érezhető volt, nem köti le egyik műsor sem.

Gondolkoztam, most menjek ki és jelezzem neki, hogy jól esne, ha nem bamba fejjel nézné a semmit, inkább mellettem lenne?! Vagy hagyjam a fenébe az egészet és hagy mélázzon egy kicsit a doboz előtt?!

Végül nem mozdultam, elővettem a gépemet és megnéztem a leveleimet.

Dr. House kezdődött, bejött….sajnos, nem tudtam szó nélkül hagyni az elmúlt 1 órát.

Lehet hibáztam, lehet, jobb volt így?!

Mosolyogva, de csak beszóltam neki.

Nem vette fel, azt hitte poénkodom. Úgy voltam vele, akkor ezt most ne feszegessük.

Film alatt elaludt, szünetben megint bújt, mint ha minden rendben volna.

Akkor elmondtam neki, hogy jól esett volna, ha nem a tévét nézi kint, hanem az estét tovább spékelve kicsit idebent is beszélgettünk, hülyéskedtünk volna.

Na akkor kaptam a kérdést.

Miért kell nekem mindig elrontani, ledorongolni?!

Nem döngöltem a földbe, csak elmondtam, ami nekem hiányzik. Lehet, már nem vagyok kedves, szűzlányosan szép szavas….ezt magam is belátom.

De vissza is fordíthatjuk.

Miért kell neki mindig a felfelé ívelést a felénél abba hagynia?! Miért van az, hogy azt érzem, hogy ha lendületet kap, hogy jól érezzem magam, amitől Ő is jól érzi magát, abban a pillanatban, amint azt érzi, hogy jó neki, akkor meg is áll és leül örömködni és elfelejt tovább haladni azon az úton, amin elindult. Én meg ott vergődök, mint a partra vetett hal és fuldoklom….hogy tudjak én ilyenkor örülni?!

Igen, az Ő szemszögéből is lehet nézni a dolgokat, de az enyéméből is.

 

Ha tovább tartott volna tegnap a lendület, nem is lett volna semmi baj, én is és Ő is boldogan szenderültünk volna álomba.
Így Ő duzzogott, hogy Ő soha semmit nem tesz jól, én meg hiányérzettel küzdöttem.
Végül a hátát kicsit megcirógattam mielőtt elaludtunk.

 

11 komment

Címkék: vita kedvesem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr232441164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ifigenie 2010.11.11. 14:54:33

Én nem igazán tudok/akarok bele szólni, de nekem úgy tűnik, hogy a sértődés nála egy "jó módszer" arra, hogy "megússzon dolgokat"...az még nem jutott eszedbe, hogy neki van szeretője? (nem bántás, csak kérdés)

Gritty goose 2010.11.11. 15:01:14

@Ifigenie: Hm...lehet rosszul fogalmaztam eddig!? Talán most volt először, hogy kimutatta a sértettségét. Eddig a néma, tévézős, elalvós, fáradt maszk mögé bújt, soha nem látszott rajta a sértettség.
A másik kérdés....eljátszottam a gondolattal....és rögtön el is kellett vetnem.

Ifigenie 2010.11.12. 08:49:05

@Csak_egy_lány: Nem tudom, hogy a fogalmazás miatt-e, de nekem ez jött le, minden olyan bejegyzésedből, ahol szó van erről (szinte mindben), hogy valami alapvető sértettsége lehet, ami néha talán valós, de sokszor csak felvett...A másodikat miért kellett elvetned?

Gritty goose 2010.11.12. 12:04:23

@Ifigenie: Küldtem mailt, nem kaptad meg?!

kis-csillag 2010.11.12. 13:12:15

1. esetleg valami neveltetés-beli anomália? szülőkkel, gyerekkorral minden rendben? elkényeztetés, vagy a másik véglet?

2. a te hangszíned, a te stílusod.

3. ne foglald le magad amíg tévézik, mert akkor megnyugszik, hogy nem hiányzik neked azokban a percekben

4. ülj elé, de közben lássa a tévét (apait-anyait az erotikába)

5. "hülyéskedés"? hány évesek vagytok?

6. hagyd az egészet, amíg nincs gyereketek. ha most még nem csal meg, megfog akkor, amikor már lesz (ha veled van problémája, és ezért van kevés szex)

7. biztos nem jár félre? perverziója sincs? honnan tudod? el sem hinnéd, milyen sztorik vannak...

8. lásd a hatost, újra. bár amíg nem érzel rá indíttatást, addig nem is fog megtörténni. létezik olyan, hogy mindent ugyanattól az embertől. keresd azt az embert.

Gritty goose 2010.11.12. 14:09:59

@kis-csillag: Köszönöm a véleményt. Válaszolnék rá.

1. Gyerekkori problémák alapban érezhetőek benne. Valamivel tisztában vagyok, valamivel nem...és még ki tudja mi van a háttérben, nem vagyok szakember.:-(

2. Tudom

3. Igazad van, de akkor üljek az ágy közepén mint egy szobor?!

4. Vagy ezt tegyem?:-)))) Végül is nem rossz ötlet. Csak a gyerek mit szólna?! Ruhában elé ülni, abban meg nem sok pláne van.

5. 40 év körül már nem lehet hülyéskedni, viccelődni, nevetgélni, csak komolyan és sótlanul élje az életét az ember?

6. Van, csak nem közös. De már nem is lesz.

7. Biztos a halál, de a százalékos esélye, hogy félrelép és perverz az 1% max.!!!!

8. Jó ötlet! Kerestem eleget, de olyan nincs, hogy mindent egy embertől! Ez csak mese!

Ifigenie 2010.11.15. 08:30:41

@Csak_egy_lány: de, megkaptam, csak mostanában futtában nézem csak az emaileket, időm sem nagyon van...szóval érdekes, amit írsz, és tényleg ésszerűnek tűnik, ahogy írod, hogy ideje sem lenne...azt mondta nekem egyik nap egy csaj, hogy amikor a legnagyobb biztonságban érzed magadat, akkor vagy a legjobban szarban...azóta is gondolkozok ezen, mert én alapvetően úgy gondolom, hogy az ember megérzi, ha valami nincs rendben a kapcsolatában, és nem csak akkor eszmél föl, ha már minden szar...de lehet, hogy nincs igazam- már csak azért sem, mert nálam sem százas minden....

Gritty goose 2010.11.15. 08:35:02

@Ifigenie: Van benne valami, hisz amíg vannak problémák, és azt érzed, hogy pocsék, majd hirtelen minden meseszép, akkor ott valami baj van!
Gondolj csak bele.....ha vaj van a füled mögött, Te is megpróbálsz kompenzálni.:-)))))

Ifigenie 2010.11.15. 14:22:26

@Csak_egy_lány: nem tudom. Én egy elég normális, élhető házasságban éltem, amiről tudtam, hogy nem teljesen oké, de komolyabb bajok nincsenek vele, és aztán szeretőm lett (ez egy másik idióta történet) és rá kellett jönnöm, hogy akkor valószínűleg mégsincs minden rendben.

kis-csillag 2010.11.16. 13:35:59

@Csak_egy_lány:

dehogynem, lehet hülyülni 40 év fölött is, csak ez olyan jókedvet generál, amit lehetetlen nem szexszel befejezni. Valamit elszúrsz, ha ezt ő nem érzi, ha nincs kedve hozzá;
a perverziót meg úgy is érteném akár, hogy ő egy egészséges férfi, akinek egészséges számú természetes erekciója van, csak állandóan nélküled rendezi le magát.
Nem biztos hogy megcsal, de hogy feláll neki rendszeresen, az fix. És inkább egyedül rendezi le, minthogy valami olyannal szembesüljön a szex közben, ami elbizonytalanítja. Kisebbrendűségi komplexusa nincs véletlenül? A doki mivel zárta le a vizsgálat végét?
Ettől függetlenül még mindig azt gondolom, hogy minden adott lehet a közös boldogsághoz egyetlen emberben; az a kérdés, hogy neked milyen szempontok a legfontosabbak?
Nálam például a külalak nem kimondottan meghatározó, az anyagiak meg sehol sincsenek. Ennek a két tényezőnek kiiktatása máris közelebb enged hozzám hatványozottan több férfit, akik között biztosan ott van Ő. (megjegyzem: igen, ott volt.)
Nyilván elég leélt életév (vagy közösen leélt év) kell ahhoz, hogy ki- és beiktass olyan tényezőt, ami selejtessé/fontossá vált időközben.
így, hogy sejtem a korodat, pláne javaslom a fenti hatos pontot :)
Jönnek a szex évei, most mondanál le erről?
Ifigenie is rátalált valakire, aki valamit adott a meglévő kapcsolat mellé, ami addig hiányzott. És nem csak az derült ki, hogy hiányzott, hanem az is, hogy mennyire. Aztán innentől ki-hogy kezeli a dolgokat...
És ha szembesítenéd a párod (férjed?) azzal, hogy eljársz erotikus masszázsra - bár jobban szeretnéd tőle megkapni?
süti beállítások módosítása