Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.06. 14:52 Gritty goose

Lebetegedtem....vagy mi!?

A héten minden éjszaka ébren voltam, nem aludtam egyszer sem egy folytában legalább 3 órát.:-(

Ennek meg is lett az eredménye. Nem csak hulla, hanem már beteg is vagyok. Biztos vagyok benne, hogy a szervezetem a kimerültség miatt képtelen volt a benyelt bacit ledolgozni, és győzött a betegség.
Nincs lázam, nem olyan komoly, csak a torkom kapar, szemem ég, orrom bedugul, máskor meg folyik és egyébként meg duda!:-)
Telefonban, meg olyan vagyok, mint egy kis dártvéder (csak lazán fonetikusan).:-))))

Ma éjszaka volt először a héten, hogy végre nem angoloztam álmomban, de még így is felébredtem arra, hogy nem kapok levegőt, vagy kiszáradás miatt irtózatosan nyilal a torkom.:-(

Úgy döntöttem holnap nem dolgozom. Tavalyról maradt egy nap szabim, akkor azt most kiveszem és kifekszem a náthát és a fáradtságomat.
Azt mondják, egy kalapkúra minden bajomat eltüntetné....na jaaaa!
Tudom ezt én is.:-)
Vajon a párom is?!
Tegnap beszélgettünk....nem állt szándékomban a szexet felhozni, csak az év első napját megbeszélni, kicsit könnyíteni a bennem lévő távolságtartásos feszültségen.
Nem sikerült.
Kezdem azt érezni, hogy frusztrált, mert "nekem semmi sem jó"!
Nem jó, ha iszik, nem jó, ha alszik, nem jó, ha tévézik, nem jó ha közeledik, de az sem jó hanem....szóval, nekem semmi sem jó!
Ilyen megközelítésben, valóban, én egy hisztis pitcha vagyok, akinek semmi sem jó!
Igen, csak tegyük már oda, hogy a mértékletesség, az az ami hiányzik.
Lehet tévézni, lehet aludni, lehet távolodni, ha a másik érzi, hogy attól még szükség van rá, hogy fontos a kapcsolatban.
Ráadásul....ha nem lennék keféletlen pitcha, akkor a többi dologban sokkal elnézőbb, toleránsabb lennék.
Sajnos nem tudott erre mit mondani. Ilyenkor mindig felmegy bennem a pumpa, miért nem lehet erre mit mondani?
Szerinte nem lehet, de én mit mondanék? ÉN! Semmit, mert nem is jutnánk el ide, nem kezdeném el kilapátolni a vizet abból a hajóból, amit előbb én lékeltem meg. Alapban meg sem lékelném, és akkor nem lenne ilyen gond.
Hallgatott...már megint vele van a baj!
Hallgatok... már megint mosom a fejét.
Ez a fránya szex, már kommunikációnkat is befolyásolja, és sajnos negatív irányba.

Pedig mennyivel könnyebb lett volna, ha az ünnepek előtt még tisztességesen megkefél. Nem lett volna feszültség, nem lett volna durci, nem lenne semmi negatív élmény, érzés egyik részről sem.

Most meg beteg vagyok, és külön alszunk, hogy legalább Ő tudjon pihenni. Elég, ha csak az egyikünk mosott rongy.

4 komment

Címkék: vita


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr322565037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Férj 2011.01.06. 16:12:42

Jobbulást neked! :-)

Tudod, mi jutott eszembe? Nem tudod emlékszel-e a Jóbarátok nevű sorozat azon részére, amikor Monica betegen szeretkezni akar Chandler-el és a betegségre hivatkozva kéri, hogy dörzsölje be a mellkasát valami inhaláló krémmel, majd mikor Chandler átlátva a szitán erre nem hajlandó, Monica kicsit sem erotikusan maga kezdi bedörzsölni... Hát persze, hogy szex a vége! :-))))

Gritty goose 2011.01.07. 10:21:59

@Enchantée: Köszönöm, igyekszem.:-)
Kamillás gőzölést most fejeztem be, már kapok levegőt, de a homeopátiás bogyó is segít...úgy érzem.:-)

Gritty goose 2011.01.07. 10:24:16

@Férj: Drága! Én tegnap este próbálhattam volna bármit is tenni....már aludt a párom mire hazaértem. Majd nyuszi szemekkel nézett rám, próbált beszélgetni, de hagytam inkább aludni.
Ma meg későn ér haza, és a Mikulás már ma reggel megjött. Most majd nem egy hét szabadságot kap a párom.:-))))
süti beállítások módosítása