Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.09. 23:05 Gritty goose

Nyugis hétvége volt. :-)

Betegségemet pénteken nem sikerült kikúrálnom, de szombaton már nem csavart, nem kapart, csak a hangom volt lent a mélyen, bár az még ma is ott van.
Köhögésem sem hasonlít már a fulladásos rohamra.
Szombat délelőtt még pihentem, majd irány az IKEA és a mozi.
Nem rohantunk, nem kapkodtunk, leértékelések miatt hömpölygő tömeg sem bosszantotta fel, s általa engem.
Mosolyogva, kedélyesen, ölelkezve korzóztunk át az áruházon.
A film?
Hm...Szerelem és egyéb drogok.
Hát....nem tudtam eldönteni, hogy félbe hagyott vígjáték, vagy összecsapott dráma?!
Feléig jól éreztem magam, voltak poénok és tetszett a színészek játéka, de mikor behozták az érzelmeket és a tragédiát, akkor feledésbe merült a jó kedvem. Viszont a tragédiát nem volt időm megélni, mert a várható geggel le zárták és vége is lett a filmnek. Ott ültem, hogy most akkor mi van? Jól kellene most éreznem magam, mert egy vígjátékot néztünk meg, vagy sírnom kellene, mert ez egy dráma volt és a mondanivalóján most gondolkoznom kellene?!
Párom közölte, hogy ez egy csajos film volt, én meg nem tudtam meggyőző lenni, hogy nincs igaza. De mire leértünk a parkolóba, azért 1-2 poént megemlített.
Itthon az ölébe hajolva, összebújva, nyomkodtuk a tévét.
Aztán Ő elvonult az ágyacskájába, miután újabb szörcsögéses, köhögéses hullám tört rám. Az éjszakáim még nem tökéletesek.:-(

Ma pedig szokásos hétvégi teendők mellett a fát leszedtük, eltüntettük, lakás visszakapta régi arculatát.
Tanultam, ill. próbáltam tanulni, de mindig közbe jött valami. Addig jutottam, hogy a házikat megcsináltam és a neten talált gyakorló oldalon jó pár feladatot még megcsináltam. Hogy a szavakat mikor fogom megtanulni, még nem tudom.:-(

Elnéztem a kedvesem a fa leszedése közben.
Az én párom még ha nem is barna hajú, barna szemű és nem lesz soha napbarnított, kisportolt testű, csupasz mellkasú, fitos fenekű pasi, akkor is, ha valaki számításba kerülhet az én életemben, mint szerető, csak nála jobb lehet. Egyébként minek kefélgetnék a másikkal? Azért mert nagyobb vagy keményebb farka van? Vagy mert jobban teljesít az ágyban, vagy mert potenciálisan ott van a toppon mindig?! Persze, lehetne ezért, de ha külsőleg nem tetszik, akkor megette a fene.
Az én kincsem széles vállú, izgatóan izmos alkarú, formás combú, édesen kicsit görbe lábú (amit imádok), baba popsijával vetekedő selymes bőrű, 180 cm magas emberke.

Nem szép, nem tökéletes, még nem is női ideáll, de elnéztem, ahogy a fa körül szaladgált és tudtam, hogy miért vagyok válogatós.:-)))))

Szólj hozzá!

Címkék: kedvesem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr972572950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása