Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.05.13. 14:23 Gritty goose

Gondolataim csaponganak...

....hol negatív, hol pozitív.

Nem vagyok depis, de vannak pillanatok, mikor azt gondolom, igen, ez már a végjáték és nincs sok hátra, elköltözöm.
Vannak pillanatok, mikor meg a nyarat és a jövő nyarat tervezem/tervezzük.

Nem rejtem véka alá a elköltözés gondolatát, de nem látom rajta, hogy nem vesz komolyan. Max. annyit mond kicsit szomorkás hangon: nem szeretném, ha elköltöznél.
Hm...nem rajtam múlik, csakis rajtad áll.
Aztán haladunk tovább, mint ha nem történt volna semmi és mintha, minden rendben volna. Pedig gyülekeznek a felhők a fejünk felett és egyszer be fog csapni a villám.

Hétvégén kiborultam a gyerekeivel való veszekedésén.
Nem, nem azon, mert veszekednek, hanem, ahogy veszekednek. Értelmetlenül.
És én nem tehetek semmit, nem mondhatom el a véleményem, nem csaphatok oda az asztalra, még ha oda kellene, ha Ő erre képtelen. Nem érti meg, hogy nem azzal tesz rosszat, hogy odacsap, hanem azzal, ha nem teszi. Hosszútávon kell gondolkodni, és a gyereknevelés igenis egy felelősségteljes és következetességet megkövetelő feladat.
Szóval most már ide is eljutottam, hogy képes vagyok kocsonyaként remegni, míg végig hallgatom a parttalan vitájukat.
Gyerekek lehurrogják, Ő hárít és képtelen érvelni, mert nem mer, mert nem akar, mert fél konfrontálódni.

Látom, hogy ezek a viták egyre több esetben meg fognak ismétlődni. És én nem akarom végig hallgatni.

Látom, hogy ahogy a gyerekeivel kapcsolatunkban sem lép, annak ellenére, hogy érti, fogja, osztja a nézetemet, ugyanígy nem lép a mi problémánkkal kapcsolatosan sem.

Akkor mit várhatok?

1. Megalkuszom, hogy azt amit kapok, azt értékelem fel 100%-ra.
2. Elköltözünk (bár nem tudom, hogy hova??) és ki tudja merre megy majd a sorsunk?!

Még keresem a megoldást.

Szólj hozzá!

Címkék: vita kérdéseim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr132900803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása