Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.09.01. 15:01 Gritty goose

Rájöttem, hogy ...

...mi a bajom az álmomban felmerült történettel, na meg a kedvesem által néha napján felajánlásra kerülő lehetőséggel.

Mikor az ember lánya arra vágyik, hogy mint dögös nőként funkcionáljon, mikor arra vágyik, hogy jó hosszan és határozottan megdugják, akkor a partner által (kézzel, nyelvvel) okozott öröm "csak" félmegoldás.
Pont az a bajom, hogy nem tudom, nem érzem, hogy őrjítő lennék, nem tudom uralni a testüket, orgazmusukat. Ilyenkor meg még jobban erősödik bennem ez a hiány.

Azt hiszem nehéz ezt a férfiaknak megérteniük, mert Ők azt gondolják, hogy örömet akarnak okozni, és azt is okoznak, csak...csak nem mindegy, hogy miként?
Persze, már megint elégedetlen vagyok. Na náááá...mikor kemény farokra vágyok, akkor miért lenne elég egy finom nyelv?
Mikor a hosszas lepedő gyűrögetéstől akarok összeroskadni, vagy meg sem mozdulni, akkor kevésnek bizonyul a hosszasan, izzasztóan megkapott orgazmus hegyek.
Jogos, ha erre azt mondják: de ez még mindig több, mint a semmi.
Igen, ez így van! És hálás is tudok bizonyos esetekben lenni ezért a kényeztetésért...
De ha finom sárgadinnyés forró teára vágynak, akkor ha én jégkockával teli pakolt ásványvizet adok, attól még nem fognak felmelegedni és nem fogja testüket átjárni a  forró nedű, nem lesznek szentimentális hangulatban. Csak ittak egyet, mellyel a szomjúságukat oltották. Mondhatnám én is, de hát szomjas voltál, akkor a célnak a jeges víz is megfelel. Valóban, csak nekik az kell, amire vágytak, attól lesznek boldogok, még akkor is, ha azt mondják, hogy a gesztust kell értékelni és nem az eszközt.

Tulajdonképpen a kedvesem (talán) ezt nem érti meg. Az álmomat meg majd újra álmodom, és átformálom.:-))))

Majd azt mondom az álom elején, hogy:
Welcome!
You were quick!
If you have
found me, come fuck me!


 


 

10 komment

Címkék: zene szex véleményem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr213195584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

id.chriss 2011.09.01. 15:49:19

Ezt melyik férfi nem érti meg? Ha dugni akarok nem elég a szopás...
Ez ugyan az a kategória.

Ez esetleg azon nőknek lehet jó, de kevésnek, akik csiklóra élveznek csak...

De ha nyal, akkor csak csak keményedik és elgondolkozik, hogy akkor már be is dugjam és legyen jó nekem is emigyen...meg az asszonynak is.... :-)

Gritty goose 2011.09.01. 15:54:54

@id.chriss: Most védjem meg azon férfi társaidat, akiknek nagyobb öröm orgazmust okozni, mint átélni?!
Nem az én tisztem megvédeni Őket.....
De van ilyen.

Csikló, hüvely érzékeny....mindegy, akkor is kell, hogy benne legyenek, hogy kitöltsék, hogy feszítsék...hogy...

id.chriss 2011.09.01. 15:59:03

@Gritty goose: Védd. Első a nő aztán...
Vagy ha tudja hogy utána ki lesz elégítve úgy és ahogy és ahányszor akarja...
Amúgy én ilyenről még nem is hallottam... Persze ha sürget az idő akkor maximum. De normál körülmények között...nem hiszem.

Tudom. Nem veszünk össze. Előbb nyalakodás utána...hogy...minden más.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.09.02. 07:29:04

Nem ismerős számomra ez a probléma, ugyanis olyan, hogy gyere édes, kinyallak, aztán mehetsz, és nem szeretnék tőled többet,na olyanra nem sűrűn vetemedett nálam még senki. Hogy ez vajon jó-e vagy sem?!? Párkapcsolatban azért simán el lehetne viselni. Holmi egyéb kapcsolatnál meg ugye egyértelmű, hogy ritka együttlétek esetén a mindenkori kölcsönösség a mérvadó. Szerintem.
Amúgy egyetértek a hasonlatoddal: ha rántott húsra vágyom, akkor a tökfőzelék nem fog olyan jól esni, még ha mindkettőt szeretem is, mert ahogy szoktam mondani, ha valamire beállítom a gyomrom, és csalódás éri, mert nem azt kapja, az túlélhető, csak apró tüske...
Ezen felül ritkaság az, hogy a pasi előrevegye az esetek legtöbbjénél a nő örömét, és halasztani tudja a sajátját, de ez csak saját tapasztalat.

Gritty goose 2011.09.02. 08:05:44

@Enchantée: Mondtam már, mondtam már, sürgősen változtatni kell ezen.
Ennyire egoistának kell lenned, hogy először Te, aztán jöhet bármi.
Mivel nekem meg nem nagyon volt olyan pasihoz szerencsém, hogy egy adott idő alatt többször is elélvezzen, így nekem ez egyértelmű, hogy nem lehet Ő az első, mert akkor hoppon marad(hat)ok.

id.chriss 2011.09.02. 09:51:40

@Gritty goose: El se hiszem...így azért érthető az érvelésed.

Gritty goose 2011.09.02. 10:25:19

@id.chriss: Jelek szerint én meg ilyen férfiakat vonzok, akik pl.: 1 órán belül csak egyszer mennek el.
Engem nem zavar...sőt...!:-)))

id.chriss 2011.09.02. 10:28:15

@Gritty goose: De gondolom nem bánnád, ha utána újra rá lehetne bírni őket...

Gritty goose 2011.09.02. 11:10:22

@id.chriss: Ebben nem vagyok biztos!:-)))))
Egy jó, kiadós együttlét után nem biztos, hogy akarnám, hogy még neki fussunk újból.

id.chriss 2011.09.02. 11:20:18

@Gritty goose: Mi van akkor ha nem lankad le utána?
süti beállítások módosítása