Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.11.20. 18:21 Gritty goose

Amikor én kinyitom...

....a számat.:-)))
Na akkor ott se fű, se fa, se ház, sem ember a talpán nem marad.

A mostani napok történései ékes példája volt erre.
Mer ugye....new-boss, ha a fejébe vesz valamit, akkor az úgy van. Ami nem is lenne gond, ha tisztában lenne mindennel, de még nem...így ha nem szólunk időben, akkor igen kellemetlen helyzet állt volna fel pár héttel később.
Egy hely mely nem alkalmas arra, amire kellene. Egy elrendezés nem megfelelő, hiába gondolja.
És kinyitotta ki a száját?
Hát én!
Meglepett, mert a szeme mosolygott...és nekem ez mindennél fontosabb volt, bármilyen kimondott szónál.
Igen, nem is a tomboló tűz jött ki a "sárkány" ajkaimon. Nem égetett, nem perzselt, csak megmondogatós volt...de mosolygós.

Aztán történt az úgy, hogy nagyon nem tetszett valami...nagyon bosszantott és bántott.
Türelmesen mosolyogtam, és hallgattam.
Majd időt nyerve magamnak és nekik, félrevonultam.
De aztán nem sikerült lenyelni a békát, és én egy mondattal, de a kellő erővel megmondtam a magamét.
Nem maradt ott egyben semmi. Volt sírás, hiszti és kiabálás, ajtócsapkodás.

Hát én kinyitottam a számat......

1 komment

Címkék: vita munkahely hangulatom new boss


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr193399417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2011.11.22. 15:38:27

Csak ne a könnye hulljon.

Lett valami hozadéka ennek a kinyitásnak?
süti beállítások módosítása