Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2013.02.12. 04:31 Gritty goose

Minap regisztráltam...

...egy nem annyira felkapott társkereső oldalon.

Kíváncsi voltam.
1. Milyen a felhozatal, ha esetleg....ESETLEG az ember lánya lépni akarna.
2. Mennyire lenne kelendő az ember lánya, ha esetleg...ESETLEG lépni akarna.

Aztán meg azért is mert éreztem, hogy hiányzik valami, valami kis szín, plusz az életemből. Eddig is tudtam, de Mr.G. elég sokáig fenn tudta tartani eme hiányom "kielégítését".
De most azt érzem, hogy Ő nagyon fontos, fontosabb annál, hogy ismét játsszak.
Ill. félek játszani vele, mert....a tűzzel játszom. Megégetni meg nem akarom magam és Őt sem akarom hülyíteni.
Meg...valahogy...
Egyszer nem is olyan rég azt írta, mikor a másnapi talit pontosítottuk: légy dögös, csábíts el!
Akkor nem tudtam (nem jött belőlem), ma már visszaválaszolnék, hogy légy shármos/vadító, hogy el akarjalak csábítani!

Na de ott tartottam, hogy regisztráltam, mert azt gondoltam, talán ott megtalálom, amire szükségem van.
Megtaláltam, a felismerést!!!!!!!!!
Hogy ott, nem fogom megtalálni a játszópajtásom. 
- Kép nélkül, senki felém sem néz. (én meg képet nem adok, MÉG)
- Ugyan meglepő módon nagyon sok 40 év körüli jó képű, sportos single pasi van (igen kevés, a fogatlan, kopaszodó, pocakos). De most kezdenek ráébredni, hogy ketyeg az óra és családot kellene alapítani. Még ha korban meg is felelnék, de a gyerek és a súlyom kizáró tényező.
- És döbbenve tapasztaltam, alig van kapcsolatban élő és kikacsingatni vágyó. Vagy nagyon rossz oldalon regisztráltam?!:-)))))
- Azon kevesek, akik meg valami hasonlót keresnek, mint én, azok a virtuális játékot nem kedvelik, nekik a valóság kell, de azonnal!

És az utolsó pontnál meg is álltam.
Én viszont nem érzem magam annyira lelkesnek 2 levél és egy kép után, hogy arcomat, számomat és személyemet adjam.
Nekem kell a kíváncsiság, az évődés, a bizsergés...tulajdonképpen, nekem CSAK ez kell.
Persze, ha ezt megkapom, lehet majd jön a következő lépcsőfok, hogy ha van bizsergés, akkor kell az érintés, a valóság....stb.
Nem tudom.

De, hogy most mit akarok azt tudom.
Egy szex mentes, csak lelki/szellemi játékot.

(na meg a masszőrt!!!!!!!!!!!) :-)))))))) Heheheheeee.........

 

Szólj hozzá!

Címkék: illúzió hangulatom


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr595075300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása