Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2016.01.10. 14:42 Gritty Goose

Történések...

...ez elmúlt 1 hónapban.

Azon kívül, hogy a december a munkáról szólt, mert a szabadságolások miatt elég keveset dolgozott a kolléganőm, azért a végére elég érdekesen zártam az évet.:-)


Ugye karácsony közeledtével a férfiak is kezdenek szentimentálisak és szeretet éhesek lenni.
Ezt kihasználva kicsit próbáltam aktívabb lenni az oldalakon.
Sajnos elmondhatom, a netes társkeresőknek befellegzett a fizetősség miatt.
A múltban jól működő randivonal, love.hu vagy csak a talalka oldalán semmi mozgás, semmi megkeresés, visszajelölés nem történt.
A badoot és a csajoskespasik oldalát felejtsük is el.:-)
Viszont az én kis lila oldalamon azért volt mozgás. Bár ma már azt mondom, csak idejüket töltő, unatkozó, libidójukat szinten tartani vagy emelni akaró pasik voltak.
Mindenesetre nem unatkoztam.:-) Már én is nyertem ezzel.
Találkozni azért találkoztam egy fiúcskával, akivel már nyár végén ismerkedtünk, csak elköszönt, mondván meg akarja menteni a kapcsolatát.
Tegye! Nem kapálóztam, hisz Mr. Böngyörivel jól "elszórakoztam" akkor már.
Most viszont megint összeakadtunk, neki fogalma sem volt arról, hogy én ki vagyok, én viszont második levélnél már képben voltam.
Találkoztunk és nem csalódtam.
Karácsonyra ugye piros masni kockás hasú fiúcskát kértem Jézuskától...hát, megkaptam.:-)
Figyelmes, odaadó volt..igaz, fogtam a fejem, ha a tesójánál lakik, akkor hogy lesz ez később...de nem érdekelt. Már rég volt, hogy a szükségleteim oltárán áldozhattam. Ugye november eleje rég volt mikor Mr. Böngyörivel utoljára találkoztam, így megérdemeltem a kényeztetést. :-)
Ezek után Mr. Zenésszel próbáltam normálisabbnak tűnő kapcsolatot kialakítani. Minden nap kontaktáltunk, vagy hívott órákon keresztül, vagy írt, chat-eltünk.
Mr. Napelemes meg hol belendült, hogy most akkor találkozzunk és jön értem, hol meg eltűnt a megbeszélt tali idejében. Mondtam is neki, vele soha nem fogok találkozni. Nekem lett igazam. Új év első napján elmaradt tali után letiltottam a fenébe. Így biztosan soha nem fogunk találkozni, a türelmem véges, főleg, ha azt sem tudom van-e kémia közöttünk vagy sem!?

Mr. Zenésszel végül sikerült év első napján összefutni...kellemes 2,5 óra kávézás volt. Annyira tetszett, hogy bújós cica érzetet, keltsek, de annyira nem tetszett, hogy érdekeljen mit gondol...így maximálisan magamat adtam. Kiegyensúlyozott voltam, kellemes társaság, de nem nyomulós és nem vibráló. Lehiggadt, kiforrt személyiségnek tűntem neki. Nyugodtságomban töltődött, fürdött és varázsolódott.
Legalábbis így tűnt, akkor, ott, meg még 12 óráig. Aztán valami behatás érte, vagy rájött valamire...vagy megszülte, hogy...na ez az amit nem tudok. Mert tali után este még randira hív, másnap pedig már hezitálás érezhető az üzenetében...majd a neten a másik reglapomat megtalálja (nem tudja, hogy az is én vagyok!) és ismerkedést kezdeményez.
És vasárnapi tali előtt pár órával végül kinyögi, hogy időt kér, most össze van zavarodva, jelentkezik, amint rendbe tette magát és a dolgait.
Hát, én meg hülye vagyok és tollas a hátam. Édes istenem, tényleg azt hiszi, hogy ma jöttem a falvédőről?!
El is köszöntem tőle, sok sikert kívántam a dolgaihoz és letiltottam a fenébe, ahogy csak kell.
Szórakozzon  mással. Vagy érezte a kémiát és a vágyat, vagy nem...de nekem ne fusson mással is köröket, aztán döntsön, hogy ki is kell neki. Tegye, de azt okosan, ügyesen, ne ilyen bénán. Hisz én is több vasat tartok a tűzben, de nem fogom soha érzékeltetni, hogy a pofavizit után parkolópályára teszem az illetőt, addig míg a többit le nem zongorázom.
A kérdés ilyenkor az, hogy tetszik nekem annyira, hogy folytassuk a "lassú táncot" és akarom Őt annyira, hogy azért egy következő talin bármi megtörténhet, vagy nem...és akkor mindegy, hogy másokkal hogy is alakul a dolog.
Vagy rutintalan, vagy nagy hatással voltam rá és később ébredt csak fel, értékelte újra a randit.:-)
Nem érdekel, még úgy sem, hogy  4 nappal ezek után még írt levelet, hogy elnézést kérjen a hirtelen váltásért és sok sikert kíván nekem.
Minek?! Én már elköszöntem Tőle, lezártam. Vagy neki kell az utolsó szót kimondania, úgy érzi ez teszi Őt férfivé, hogy úgy memorizálja, Ő szakította meg, zárta le a dolgokat?!
Ugyan már!
Ostoba, butuska férfiak.:-)

Persze..én is tudok ostoba lenni.
Mindenesetre Mr. Zenésznek köszönhetően és a sok variálása, randi lemondása közepette belém botlott Mr. Böngyöri. Aki (szavaival éljek) maga sem tudta, hogy miért, de rám írt. Nem akart semmit tőlem, csak konstatálni, hogy észrevett és látja ismét vadászok. 
Azt hitte, hogy Mr. Zenész randi lemondása miatt szomorú és bánatos vagyok, aki vigaszra szorul.
Hát, megvigasztalt...alaposan.:-)
Nem bántam, mert azt is tudtam, hogy válaszokat neten nem fogok kapni Tőle, hogy miért is tűnt el?!
Nem lehet, hogy 5 randi hülyesége miatt, hisz 6 randink volt.
De kiderült...igen..ezért tűnt el.
Na meg túl kiszámíthatatlan, bolondos vagyok számára a sok szabályai és korlátai között.
Szerintem hülyeség...hisz 7.x-re is ott voltam vele és karjaiban pihegtem. Nem kellett már kérni, jött magától nagykiflim volt. Imádom, ahogy hozzám bújik, összecsomagol és puszilja a vállam, arcom.:-)
Közölte energia vámpír vagyok. :-)
Na ná...ki nem az!?
Mindenki azért találkozik, hogy kapjon, akár az által, hogy adhasson.
Nos...kapni kap, nem vitatja, de szívom, töltődni jövök. Hm...hülye lennék nem töltődni!:-)

Aztán előkerült Mr. Mákos.
Mint kiderült a két ünnep között már keresett, csak én a viberemet átraktam egy másik telefonszámra, így nem kaptam meg az üzenetét.
Kedden egy esti fürdőzésre invitált a Szecskába.
Elmentem vele...hát mérje fel a terepet...tetszem neki vagy sem?!
4 órát áztattuk magunkat...és nem volt kérdés, hogy tetszem neki. Már a szaunában átmasszírozott, ami által megtudta, hogy a hátam kissé érzékeny...erogén zónáim ki vannak hegyezve.:-)
A medencében a talpaimat masszírozta át, de úriember volt, nem nyúlkált, nem volt pimasz.
El röhögcséltünk, beszélgettünk, ismerkedtünk...
Mikor a házam előtt a kezemet szorongatta, már azon voltam, soha nem fog megcsókolni.
Tévedtem...:-)
Úgy váltunk el, hogy van egy kis házi feladatunk, a neten megnézni, ellenőrizni két dolgot is, amiben volt egy kis bizonytalanságunk...és én meg küldök neki egy zenei linket.
Viccessen, nevetgélve váltunk el.
Persze, barátnőm ilyenkor mindig azt kérdezi: "és, maradtatok valamiben?"
Hm...nem, nem maradtunk semmiben...de úgy éreztem nem is kell, hisz jelentkezni fog.
Tévedtem.:-(
Azt gondoltam, hogy nem várja ki azt a kurva bűvös 3 napos hülyeséget. Hamarabb jelentkezik. De nem.
Aztán belém hasított, és mi van akkor ha rám vár?! Hisz én ígértem meg, hogy küldöm a linket.
Hm...de csak neki kellene jelentkeznie. Első randi után is ez volt...3 nap után elköszöntem tőle, hogy akkor a némaságát "nem"-nek veszem és sok sikert. Erre levél váltás következett, kiderült, depi és a régi (annyira nem régi, szakítás, lezárás, elszakadás közepette vannak) kedvese jelentkezett.
Ezért kapott időt az ünnepekre. Legyenek együtt, zárják le, és új év, új élet...gondoltam én...és tényleg így is lett.
Hogy most mi van, nem tudom.
Talán jelentkezett ismét a lány?!
Vagy mivel ez úgyis csak szexről szól(na) velem, minek törje magát?! Majd jelentkezik, ha ismét látni akar?!
Mindenesetre péntek éjszaka azért elküldtem a linket, minden kérdés és jelzés nélkül, nem tettem még utalást sem arra, hogy "most akkor mi van?"
Lelkem megnyugodott...nem azért nem jelentkezik, mert én eltűntem...hanem mert csak simán nem akar.

És ismét megnézhetem a "Nem kellesz eléggé" című filmet.:-)

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: élményeim jelöltek Mr.Böngyöri


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr88258376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása