Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2016.04.04. 22:37 Gritty Goose

A Női és a Férfi agy...

...működése.

Tudom, tudom...ez lassan már lerágott csont, hogy másként működünk. Sőt..nagyon is másként.

De vasárnap voltam (ismét, mert imádom és most rendezvény is volt) a Várkert bazárban.
A Group'n' Swing együttest végre sikerült élőben is megnéznem, eddig mindig csak vágytam a koncertjükre, de vagy nem volt kísérőm, vagy én magam is sokaltam a belépő árát, így nem is gondolkodtam rajta.
De most ingyenes volt.
És meg kellett állapítanom, hogy nincs bennük semmi plusz. Ezért nem kell elmennem egy koncertjükre sem.:-)

Viszont van egy daluk:

 Igen, jót mosolyogtam a szövegen...a nők nagy része, és néha még én is, így működünk.
A pasik meg szintén.:-)

De miért is?
És ma ez jött velem szembe, mintha csak választ akarna adni:

"Rengeteg fájdalom keletkezik abból, hogy összekeverjük a vágyat és a szeretet, és azt mondjuk, hogy szeretlek, akkor amikor tulajdonképpen csak azt akarom, hogy kielégítsd a vágyaimat...!
Feldmàr Andràs"

Igen, sokat hallottuk már a nő szexet ad, hogy szeretetet kapjon, a pasi szerelmet hazudik, hogy szexet kapjon.

Na de mi van velem????
Nem kell szerelmet vallani, hogy szexet adjak, és nem akarok szexért szeretetet.
Simán csak a vágyamat szeretném meg és kiélni, megkapni amire szükségem van és haladni tovább a hétköznapok szürke tengerébe.
Egyszerűen csak élvezni akarom a pillanatot...
Mostanában nincs időm semmire, vadászni sem és még randizni sem. Van, hogy 19.30-ig, de néha 20.15-ig bent görnyedek az íróasztal felett, túlórázom és próbálom a lehetetlent, utolérni magam.

Most kellene egy biztos szám, melyet megcsörgetek és biztosan tudom a másik felén nem ért semmit félre, nem retten meg, hogy jelentkezem, nem gondolja, hogy többet akarok...csak azért mert lemerült "tankomat" fel akarom tölteni általa. Igen, nem csak a szexet igénylem ilyenkor, az nagyon kell, de közte szükségem van a kiskiflis töltekezésre is.
És most Mr.Böngyöri már megint a "soha többet" nem találkozunk korszakát éli, mert arra a levelemre nem reagált melyben egyeztetést kérek.
De sikerült neki megint meglepnie, húsvét vasárnap, láthatóan mobilról válaszolt egy másik levelemre.
Ismét egy saját szabályát lépte át...mobilról nem netezik.
Ennek ellenére nem lettem előrébb. A hétvégén a vibrátorom volt a társaságom és nem egy hús-vér férfi.
Igen, tudom, magas a mérce...de miért kellene nekem megalkuvónak lennem?!
Ha szex, akkor az legyen tökéletes, vagy legalábbis valami hasonló.
Majd ha partnert akarok keresni, akkor majd jönnek a kompromisszumok.:-)

Szóval az én férfias agyammal...nem megyek sokra.:-)

Szólj hozzá!

Címkék: zene hiány gondolataim csalódás Mr.Böngyöri


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr808566530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása