Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2017.04.17. 11:15 Gritty Goose

Az egyetlen...

...aki igazán és csakis nekem...nem üzenőfalon és nem is általánosan mindenkinek szólót írt...hanem mailben és csak nekem.
Legyen kellemes húsvétom és sok locsolót.

Mikor hétvégén és húsvétkor itthon fekszem (már lassan 1,5 hetes) göthösségben, a torok fájásom már csillapodik, de tegnap óta mintha kinyitották volna a csapot a nózimban és csak tüsszögök, mint a festéktüsszentő hapci Benő...a szemem könnyekben úszik a csavarástól, akkor jön egy levél, mely meglep.

Meglep, mert látom ki a feladó.
Meglep, mert kezdeményez.
Meglep, mert nem számítottam Tőle...vagy még 2 hónapig.:-)

Igen, Mr.Böngyöri gondolt rám.:-)
Egy fiúnak, férfinek nem jutottam eszébe. Sem Mr.Szomszédnak, sem Mr.Néma_Leventének sem (pedig, elvileg nagyon szeretne engem, csak éppen nem tesz érte semmit!), sem a lila oldalról bármelyik puncimra pályázó egyednek.
Számomra ez sokat jelent.
Mármint olyan szempontból, hogy elmehetnek a fenébe azok, akik arra sem voltak képesek, hogy kicsit puncsoljanak, ha már a bugyimba akarnak jutni.

Ennyire azért nem kellene a rohanó világra fogni a dolgokat.
Ha akarok egy Nőt, tegyek már érte egy kicsit, legalább a látszatot keltsem már fel és tartsam meg....addig míg megkapom.

 

 

U.i.: Mr.Apuka jelentkezett, mivel itthon van, család meg Szingapúrban...na ná, hogy kefélgethetnéke van.
Beteg vagyok...sajnálom.

Szólj hozzá!

Címkék: élményeim Mr.Böngyöri


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr1912447417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása