Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.10.12. 14:09 Gritty goose

Tegnap ajánlatot....

...kaptam.:-)))))

Már 2-3 hónapja tart a virtuális ismeretségünk. Neten olvastam problémáját, mely az enyéméhez hasonló, csak Ő férfi, én meg Nő, még sem tudunk a párjainkkal zöldágra jutni.
Én már előrébb vagyok a kapcsolatomban, túl vagyunk több hullámvölgyön, megoldási próbálkozáson.
Eredmény nulla.
Sajnos nem rajtam múlik, hogy előrébb jussunk!
Náluk, még ott a remény, hogy ha ezt, vagy azt megpróbálják jobb lesz. Persze, ha a felesége is akarja, és nem úgy, mint a párom.
Többen javasolták Mr. X-nek - nevezzük annak - hogy keressen szeretőt. Határozottan elutasította, vagy megmenti a házasságát, vagy inkább elköltözik, de egy ilyen megalázó helyzetet nem választ.
Eltelt pár hét, hónap, ugyan nem járták végig azt az utat, amit akart, de javulást tapasztal.:-)))
Azóta heti szinten levelezünk, mind a ketten megosztjuk az élményeinket, sikerek, kudarcok egyaránt. Nem éreztem semmi különösebbet ebben, csak mint két sorstárs az elvonón, beszélget.:-))))
Tegnap előtt rákérdezett, hogy állok a dolgaimmal, az elképzelésem mennyire valósult meg? Meséltem újból, kérdezett, válaszoltam.
Képet nézet, értetlenül hüledezett, kérdezett, válaszoltam...s jött egy játékos felvetés: ha más nem, akkor majd Ő talizik velem és a gyönyörök csúcsát mutatja meg nekem.
Viccnek szánta! Ezért visszakozott.
Majd másnap jött egy levél, hogy egész éjjel ezen járt az agya. Lehet még sem vicc volt a felvetése.

Tehát komolyan ajánlatot tett...találkozzunk...és szeretkezzünk.

Hm...miből lesz a cserebogár?! ;-))))))))))

Miért is döntött úgy, hogy a viccből komoly ajánlat lett?
Mert úgy érzi, hogy ami miatt nem menne bele egy szeretői kapcsolatba, azt én is elkerülném, azt én sem ígénylem. Azt érzi, hogy én is azt akarom amit Ő, csak szex és más semmi. :-)
Na igen....a többit Ő is és én is megkapjuk otthon, másra nincs szükségünk, de ARRA nagyon. Mégha neki pozitív változások is vannak otthon, még azért messze vannak a tökéletestől, vagy a régi édes állapottól, neki is vannak szükségletei, hiány érzete.
Hm...a saját lelkiismeretével neki kell elszámolnia.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr372365280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása