Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.11.12. 11:58 Gritty goose

Kapcsolati hullám völgyek!

Szerintem minden kapcsolatban normális, hogy vannak csúcspontok és gödrök.

Persze sokkal jobban viseljük, ha fenn vagyunk, mint amikor lent.
Sőt, mikor lent vagyunk nehezebben is állunk fel és mászunk ki a kátyúból.:-(
Egyéniség kérdése, hogy minél sűrűbben lent vagyunk, azt nehezebben viseljük, vagy már rutinosabban hamarabb tudunk felállni és kimászni?!
Én azt hiszem az edzettebb fajtába tartozom, a rutin és az évek, könnyebbé teszik a felállást.
Bár még így is vannak napok, mikor ott a padlón "fekszem" és nem érzem azt, hogy én nekem kedvem lenne még egyszer felállni, újra kezdeni, remélni, csinálni, küzdeni.

Viszont mikor a csúcson vagyok fenn, akkor meg azt érzem, megérte, megéri,  nem adhatom fel soha, mert így nem élhetem meg a boldog pillanatokat sem, ha az életem egy remény vesztett, depis, komor szakaszban van.

Tegnap is így éreztem.....megéri küzdeni, vitázni, okítani és "leckéket adni".
A kötelező tévézés meg volt, de utána egy nagyon önfeledt, könnyezős, bepisilősen nevetős estét töltöttünk el. :-)))))))))))))))))
Hihetetlen volt, rég nem kacagtunk már így és ennyit.:-)
És igen, tudom, hogy ha előtte való este nem morgok, nem jelzem, hogy mi nem tetszett nekem, akkor a tegnap este sem jött volna létre.
Most jól vagyok! :-)
Ha nem is a csúcson, de már rég magam mögött hagytam a gödröt, valahol az emelkedő kellős közepén tartok.:-))))))))))))))))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr952444185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása