Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.11.14. 13:09 Gritty goose

Ennyi pálinkát még életemben nem ittam!

Miután pénteken igen korán hazaértem, ágyba lettem dugva, párom kezembe adott egy feles poharat, melybe pálinkát töltött.
Prüszköltem, köhögtem, fújoltam és a hideg kirázott. Nem esett jól, de ez Őt nem érdekelte, közölte mosolyogva, hogy jót tesz.
Jaaa...de kinek(?), mert most én ezt nem érzem. Csak azt, hogy égett, és visszaakar jönni.
Az éjszakám pocsék volt, mert az orrom bedugult, a torkom nyílalt, pedig próbáltam ablakot nyitni és párologtatni is.
Végül ezüst kolloidot ittam és az orrjáratomba spricceltem. Onnantól levegőt kaptam és valamicskét tudtam aludni.

Tegnap vásárlás, mely nem volt egyszerű.
Nem tudom mi van, vagy volt, de az Ázsia Center szombat 10 órakor már csurig tömve volt. Már mikor a parkolóba legurultunk döbbenve láttuk, hogy nincs hely.
Nem is kell mondanom, hogy fenn a vásártérben mozdulni nem lehetett.
Már most elkezdenének a karácsonyra készülődni, nézelődnek, vásárolnak?
Vagy fizetés után voltunk? Hol itt a válság kérem, ha ennyien pénzt tudnak költeni?!
Amit kerestünk nem nagyon találtunk. Hol a méret, hol a fazon nem volt megfelelő.
Mikor kijelentettem, hogy nem vagyok hajlandó több boltba bemenni, ez lesz az utolsó, végre találtunk egyet, mely minden szempontból jónak tűnt.
Fellélegezve fizettem és kezdődő tömegiszonytól menekülve rohantam a kijárat felé.
Párom hősiesen végig csinálta, nem szólt, nem morgott, nem volt ideges, jelét sem adta annak, hogy unja.
Minden tiszteletem az Ővé, mert én már a felénél idegbeteg voltam, de tudtam, hogy üres kézzel nem távozhatunk.

Aztán itthon ismét kaptam egy felest és ágyba lettem parancsolva.
Ismét a rosszullét kerülgetett....ezt a borzalmat nem is értem mások hogy bírják rendszeresen meginni?! :-)

Este kaptam kolloidot és egy neocitránt.
Jól aludtam, végre.
Még kapargat a torkom, de már istenes.

Reggeli után ismét felest kaptam....de most már megfogadtam, egy korttyal sem iszom többet, most már a szagától is rosszul vagyok.
 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr832447892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Walmer 2010.11.15. 13:19:24

a kép honnan jött? Archív fotó rólad 1995-ből a gólyatáborból?:-)

Gritty goose 2010.11.15. 13:23:42

@Walmer: :-) Akár, lehetett volna!
De nem, csak a neten találtam!
süti beállítások módosítása