Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.11.27. 14:14 Gritty goose

Rosszalkodik a blog.hu?!

Csütörtök este már tapasztaltam, hogy a posztot hiába akartam, nem tudtam elmenteni, és publikál gombot is hiába nyomkodtam, nem történt semmi.

Akkor nem volt időm ezzel foglalkozni, hagytam veszni az egész bejegyzést, mennem kellett...lezártam a gépet.
Tegnap megint félórás kínlódásokkal sikerült nyilvánossá tennem az új bejegyzésemet.
Az oldalon sokszor tapasztaltam, hogy a betöltés is akadozik, nem hogy a mentés.
Most már a statisztika is error üzenettel nyílt meg.

Nem örülök neki, mert a másik blogomat, amit a barátaimnak "hivatalosan" írok, azt megszüntették, átpakolták egy másik helyre, mely pocsék, nem férnek hozzá, nem tudják olvasni, hiába adtam minden fajta hozzáférést.
Ezek után ez is rendetlenkedik!????
Vagy csak nálam van a hiba?!
Más gépen vagyok....nem látom okát, a működést ez nem befolyásolhatja.
De hogy ennél a gépnél miért akar mindig egy file mentést is végezni, mikor a publikál gombra nyomok, nem tudom. Lehet ezért rendetlenkedik nekem az oldal?

ÁÁÁÁÁááááá....nem hiszem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr832476795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása