Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.12.09. 14:36 Gritty goose

Nem vagyok én ám ennyire határozatlan!

Vagy mégis!? Nem is tudom!:-))))))))))))

Nagyokat mosolygok itt magamban/magamon.
Most sorozatosan ilyen válaszutak elő állít az élet, amiben sem gyakorlatom, sem rálátásom nincs, hogy melyik lenne a helyesebb.
Eddig, éltem az életem, döntenem kellett és sikeresen vettem az akadályt, soha nem okozott ez gondot, erre most!? Most meg itt toporgok egy helyben, mint egy óvis, aki mindjárt bepisil.:-)


 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr302504433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.12.09. 14:55:00

A döntésképtelenség is egyfajta döntés. ;)
Hallgass a szívedre, a megérzéseidre, ha az eszed nem enged dönteni...

Férj 2010.12.09. 16:08:40

Nyugi. Nem visszavonhatatlan döntést kell hoznod. Akár meddig halogatod, más nem fog helyetted dönteni. Én is azt mondom, hogy hallgass a megérzéseidre, aztán hajrá! :-)

Gritty goose 2010.12.09. 16:20:06

@Enchantée: @Férj:
:-))))))
Minden évben szüli napomkor megcsináltatom egy asztrológus ismerősömmel az éves előrejelzésemet.

Mit hangsúlyozott ebben az évben nagyon?
"Használd intuitív képességed! Hallgass belső megérzésedre. Megoldandó feladataid jelentős részéhez szükséged lesz rá."

Úgyhogy most ne gyertek Ti is ezzel!:-))))))))))))))))

Gritty goose 2010.12.09. 16:29:38

@Férj: Egyébként meg vedd számításba, ezt egy maximalista pitschának mondod!!!!:-))))
Aki mindig, a lehető legjobbat, legmegfelelőbbet keresi.
Na ennek a megtalálása, kiválasztása nem egyszerű.:-))))))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.12.09. 18:05:16

@Csak_egy_lány: Akkor írj listát pro és kontra mindkét sulival kapcsolatban. Ahol több a + a - ellenében, az legyen a befutó. :)

Gritty goose 2010.12.10. 14:38:09

@Enchantée:
:-))))
Tudjuk jól, hogy ez sem érzelem mentes, reális....tudok én neked olyan kontra listát készíteni neked a legjobb suliról is, amilyet csak akarsz.:-))))

De igazad van.
Itt már van kontra, hogy hideg van, és macerás a bejutás, távozás.
Pro a konzultáció és egyelőre a tanár, meg a csapat tudásszintje egy részben gyengébb, mint az enyém. Nem én vagyok a leggyengébb láncszem.:-))))
süti beállítások módosítása