Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.12.17. 13:35 Gritty goose

Nem is tudom....azt hiszem, nem szeretnék....

...olyan helyzetbe kerülni, hogy a napjaim őrlődéssel, lelki tusával teljenek.

Tudom, hogy nem magunk választjuk ezt az utat. Azt is tudom, hogy az érzelmeken nem lehet uralkodni. A vágy, meg egyszerűen a hatalmába kerít, így tehetetlenek vagyunk vele szembe.
De olvasom sorait és néha dühöt, néha kétségbeesést érzek magamban.
Tudom, túl empatikus vagyok, még is rossz megélni a sorait.

Egy szeretői kapcsolat valóban ennyire hullámvasút?!
Hol energiát zabál, hol feltölt?! De a mélyben többet időzik az ember, mint fenn a csúcson. Megéri? Jó ez neki, kell ez neki?
Persze, ha már a kicsi szívében ott a nyilacska és rajta a csörgő lánc, akkor nehéz szabadulni, lezárni, elszakadni.

Voltam én is szeretője Mr.G.-nek. Kínlódtam eleget, de ott szerelemből lett szeretői státusz, kicsit más. Vagy én gondolom MOST így.:-)
Még sem hiszem, hogy ha mostani eszemmel belekerülnék egy ilyen kapcsolatba, akkor hagynám, hogy a dolgok (érzelmi oldala) ennyire elfajuljanak.
Igen, hangsúlyozom, TUDOM, hogy nem irányítható a szívnek a szava.
De azt tudom, hogy a folyamatos kapcsolattartás, a napi több kedves sms, a túlzott odafigyelés a másikra, bajba sodor.
Azt is tudom, hogy képes vagyok ezeket a szabályokat betartani, hisz jól felfogott érdekem.:-)
Persze, kibicnek semmi sem drága, mondhatok én itt bármit is, amíg nem vagyok benne a helyzetben, csak jár a szám - fölöslegesen.:-)

Csak drukkolni tudok, hogy legyen ereje, kitartása a dolgokat a helyes mederben tartani.

3 komment

Címkék: mr.g.


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr132521835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ifigenie 2010.12.17. 19:06:44

Köszi (ha jól gondolom, hogy rólam van szó). Lesz erőm és kitartásom is, és hidd el, a helyes mederben vannak a dolgok, csak néha megijedek attól, hogy ez a helyes meder...(holnap meg már dolgozok, úgyhogy olyankor amúgy is könnyebb minden)

Gritty goose 2010.12.17. 19:11:53

@Ifigenie: :-)

Holnap? Szombaton? Vagy a ledolgozós kavarások miatt dolgozol holnap?

Ifigenie 2010.12.17. 19:13:50

@Csak_egy_lány: nem, én amúgy is mostanában MINDIG dolgozok... (szabadnapok meg elvétve hébe- hóba)
süti beállítások módosítása