Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.12.17. 22:14 Gritty goose

Péntek és én ma is itthon voltam, már jó korán!

Nem lesz ez így jó, mert az én kedvesem visszaszokik és mi lesz velem, ha még is szükségem lesz egy kis szabadságra?!

Bár, nem is tudom, miért ragaszkodom ennyire ehhez a gondolathoz, mikor sem jelentkező, sem kiszemelt nincs a láthatáron?!
Na jó, hazudok...azért ma láttam egy olyan képet, amire azt mondtam, hogy: jajjj, édes istenem, nekem kell ez a pasi!
De hát ez csak az én gondolatom, amiről azért tudjuk, ha elég erős, képes megvalósulni, jelen esetben mégis azt hiszem, hogy ez a fantáziám szüleménye marad.
Miért ne lehetne másként? Persze kérdezheted jogosan....
Na akkor soroljam?
- mert a "kapcsolatunk" üzleti/hivatalos jellegű
- mert én koca-, Ő meg kocka has
- mert én 37, Ő meg 25
És akkor EZZEL sok mindent elmondtam, korosztálybeli különbségek...Ő hamvas, vékony csínos leányzók után szaladgálhat, hogy jönnék én a képbe!?
Kishitűség....lehet...inkább realitásnak nevezném.

Ma levélben közölte, hogy amit mondok igaz, de Ő egy makacs kisfiú.
Jeleztem neki, hogy a makacs kisfiúk, akkor úgy fognak járni, ahogy mondtam az elején.
Lehet nem kellett volna belemenni a játékába? Inkább azt kellett volna mondani, hogy hol itt a kisfiú? Én egy férfi testbe bújt ébredező fiúcskát látok.
Áhhhh...az nagyon merész lépés lett volna.:-)
Még a végén egyértelmű lenne a számára, így alig pár hét alatt, hogy nem is vagyok én olyan rendes háziasszony.

Na de mindegy is....nem hiszem, hogy a mély dekoltázsomon kívül mással (is) fel kellene hívnom magamra a figyelmét.
Na jóóóó...csak játszottam a gondolatokkal, miután megláttam a strandos képeit. A hiba bennem van, minek kerestem rá a neten?:-))

-----

Egyébként meg ma jól kicsesztem magam, ha akartam is volna menni valahova, nem tudtam volna.
Reggel a piacon jól bevásároltam, ilyen gyümi, olyan gyümi, 1 és még 1 üveg méz, és kész is a pakkom, mely törékenysége megegyezett egy hímes tojáséval.
Ezek után kiderült, hogy az én kedvesem a város másik felén dolgozott ma, így esélyem sem volt bepakolni a kocsiba. Cipelhettem haza, nagyívben kerülgetve az embereket, oszlopokat, korlátokat, de megúszta koccolás nélkül.:-)

Én morogva, párom kacagva konstatálta, hogy ma este sem megyek sehova, ráadásul én intéztem el magamnak.

De hova is mentem volna????? Lökött naiva!!!! :-))))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr602522915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása