Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.12.30. 10:09 Gritty goose

Chat - 2.

10 perc alatt szerelembe ejtettem!:-))))

xy szia
xy honnan vagY?
én73 szia, szerintem a nevem elárulja
én73 ahogy neked is
én73 :-)
én73 olvastad a részletes lapomat?
xy igen, ok, ahogy az enyém is
xy igen olvastam
xy hanyadik kerből vagy?
xy látom van párod.. szeretőt keresel?
én73 és milyen megfontolásból kopogtál be?
én73 igen, ez is ott van, szeretőt keresek, ha keresek
xy én is
xy :)
xy sportolsz, dohányzol?
xy hanyadik kerből vagy?
én73 V. kerületben vagyok
xy az jó
én73 nem dohányzom, ahogy nem is sportolok
xy én 14.
xy én sportolok csak
xy van piercinged, tetkód?
én73 hány éves vagy?
xy 26 vagyok
xy Te?
xy mi a keresztneved?
én73 nem, nincs
xy nekem sincs egyik se
xy mi a keresztneved, mennyi vagy,
én73 de ugye olvastad, hogy 2x-as éveiben lévő emberkékkel sajnálom, de nem szeretnék ismerkedni?
xy aha
xy 73-as vagy?
xy azért nem 2x
xy léptél már félre?
én73 a 26 év, az nem 2x-on?
xy ja hogy úgy
xy 3x-eseket keresel?
én73 bizony!:-))))) azt hittem ez érthető, ha leírom a lapomon
xy léptél már félre?
én73 bocsánat, szerintem ez nem fontos kérdés...jelen esetben meg főleg
én73 inkább sok sikert kívánok a további csattogáshoz, mással
xy csattogáshoz?
én73 chat-csat....szójáték
én73 bocsánat, megzavartalak vele :-))))))
xy értem.
xy amúgy szeretem az érettebb csajokat
én73 ezt én lehiszem, viszont én is, az idősebb pasikat
xy milyen korosztályt szeretsz?
én73 előbb már nagyon helyesen leírtad: 3x-on túliakat
xy kicsit szűk szavú vagy  
én73 szerinted miért is?
xy mert idősebb szeretőt keresel
én73 pontosan
én73 :-)))
xy hol szeretsz amúgy szexelni szeretővel?
xy felmész hozzá mondjuk, vagy kocsiba?
xy szereted kocsiba?
én73 figyelj csak....előbb már elköszöntem intelligensen, óvatosan, de akkor most bunkó leszek: sziaaaaa
xy nem tudsz bunkó lenni
xy aranyos vagy
xy inkább
xy szeretlek

én73 kilépett a beszélgetésből

Hogy nekem milyen egyszerű és jó????!:-))))
Nem kell sokat tennem, csak elutasítóan válaszolni és máris imád!:-)))
Ehhhh...ezek a fériak, mindig tudtam, ha simogatom belém rúg, ha pofozom, ragaszkodik!:-)))))
 

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr242547706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bohumil Stejskal 2011.01.01. 19:27:37

CSak egy szolid megjegyzés: azért mert fiatalabb, nem feltétlenül éretlenebb(tudom, a nagy számok törvénye mást mond).

Gritty goose 2011.01.01. 19:42:41

@Bohumil Stejskal: A példa is mutatja....nekem nem kell 26 éves....vagy legyen nagyon értelmes, fantasztikus testtel.:-)))

Bohumil Stejskal 2011.01.01. 23:46:42

@Csak_egy_lány: De azt nem tudhatod előre, ha lerázod ugyebár.
Kivéve, ha konditerembe mész ismerkedni:)

Egyébként figyelmedbe ajánlom, hogy lehet álmokat kergetni de felesleges. Mindenki a hasonló pasikra gyúr.

Gritty goose 2011.01.02. 08:54:43

@Bohumil Stejskal: Valószínű, hogy álom, és mindenki hasonló pasit akar...egy a különbség...én nem férjnek szemelném ki.:-))))

Bohumil Stejskal 2011.01.02. 12:54:04

@Csak_egy_lány: Akkor még javítok, mások sem feltétlenül férjnek, maradjunk annyiban, hogy igen sok helyen olvastam az igényeket, de azért sok sikert...:)

Gritty goose 2011.01.03. 08:02:19

@Bohumil Stejskal: Miért van az, hogy sértettséget vélek felfedezni soraidban?

Az álom pasiról beszéltünk, nem arról, hogy csak is ilyennel állok szóba, lehet, hogy volt ilyen tapasztalásod, de kérlek ne általánosíts. Tény, a 2x-on éveseket elkerülöm, de ha az első két kérdése normális, és utána sem jön a mizu, vok, sirály és egyéb kifejezésekkel, akkor még megkérdezem tőle is azokat a "feltételeket", ami szükséges ahhoz, hogy potenciális jelentkezőként kezeljem. De 99%-uk elbukik a kérdéseknél. Nem az Ő hibájuk és nem is magas a mérce, csak Ők még fiatalok, reális is, hogy más még a körülményük.
Na BUÉK!

Bohumil Stejskal 2011.01.03. 09:04:07

@Csak_egy_lány: Mert sértettséget akarsz kiérteni:)))

Én csak szóltam megelőzendő az "értelmes jótestű fiatal pasik nincsenek"/"nem állnak velem szóba, mert ilyen-olyan-amolyan vagyok" sirámokat.
süti beállítások módosítása