Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.05. 10:16 Gritty goose

Hogy én milyen lökött pitcha vagyok!? :-))))

Tegnap angolra tudtam, hogy be kell vigyek egy pendrive-t, hogy a tanárom hanganyagot tudjon adni.

Tudtam, hogy nálam van a kis hardware-m, mert mindig nálam van!
Ennek egyetlen egy oka van, van rajta egy mappa, amiben igen csak pikáns képek vannak rólam...ugye mondanom sem kell, hogy nem a párom készítette és nem is neki készült.
Azt hiszem, ha ezt valaha is megtalálná, igen csak kérdőre lennék vonva és botrány lenne belőle.
Szóval, így jobb, ha nem a gépemen tárolom. Egy pici kis kütyün, mely annyira mini, hogy észrevétlenül mindig nálam lehet.

Tegnap munkahelyemen még tanultam és az utolsó pillanatban kezdtem el szedelőzködni az órára. Az ajtóból rohantam vissza, gép beizzít, pendrive bedug, mappa kivág, áthelyez, gép leállít és rohanás, mert így sikeresen késésben voltam.
Az utcán azon kezdtem el pironkodni és magamban kacarászni, hogy az én tanárkám mit szólt volna, ha gépébe rakva, meghajtót megnyitva a képek elé tárultak volna?!

Jajjj....inkább nem is gondolok bele.:-)))))

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr862561997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.05. 10:42:18

És ezek szerint már a párod idejében készültek? Mert ellenkező esetben, ha még idő előttiek azok a képek, mi gond lehetne belőle... ;)

Gritty goose 2011.01.05. 11:13:14

@Enchantée: Ne kérdezz olyat, amire tudod a választ!:-))))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.05. 11:18:04

@Csak_egy_lány: Megéred akkor a pénzedet Te is! ;))))
A kérdés az, mennyire nagyon-nagyon pikánsak, sikamlósak azok a képek?!? Mondjuk ez relatív... :D

Walmer 2011.01.05. 12:00:39

annyit írtál már a képeidről. nincs kedved átdobni egy párat a mailcímemre mondjuk?:-)

semmi disznó gondolat, csak a felebarát, a homo sapiens iránti olthatatlan érdeklődés

Gritty goose 2011.01.05. 12:39:13

@Walmer: Ígérem, többet nem írok róla!:-))))

Gritty goose 2011.01.05. 12:39:47

@Enchantée: Igen, minden relatív.:-)))))

Gritty goose 2011.01.05. 12:53:32

@Walmer: Lehet, de őszinte!:-))))

Meg ma már nem várj tőlem többet, szét vagyok esve, már 3. napja, hogy nem alszom....már teljesen lemerültem.:-(
süti beállítások módosítása