Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.18. 08:52 Gritty goose

Aludnom kellett volna, vita volt helyette.

Miután már 20.00-kor azt éreztem aludni kellene, meg Ő is hazafelé közölte, ma korán fekszik, érdekesen alakult az esténk.

Reggeli szendvicsek készítése közben jelezte már, hogy 20.00-kor még azért nem kellene aludni menni, mert akkor hajnal 4-kor már kukorékolni fog.
Az én kis szex mániás agyamban átfutott, hogy az nem is lenne rossz...kukorékoljon csak, mint egy kiskakas. Mondtam is neki, az nem baj, csak bújjon hozzám. Rám nézett és értette, mit is akartam ezzel mondani.
Nem szólt semmit.
Majd Ő megnézte a híradót, én meg a leveleimet. Lovagom hosszú értelmes levelet írt, melyre elkezdtem válaszolni. Időm volt rá, mert hallottam a kedvesem nem csak a híradót, de az utána következő idióta műsort is elkezdte nézni. Majd a szünetben benyitott, hogy akkor most nézzük együtt. Mivel engem nem érdekel, és csak ingerült leszek tőle, maradjon csak kint, nézze, én meg elvagyok bent. Ha már nem akar aludni, akkor legalább ne bosszantsuk fel egymást a tévéműsor miatt.
Levelet megírtam, de már csak picike kis résen bámultam ki a fejemből. Közben kintről nagy telefonforgalom hallatszott. Tegnap éjjeli munkájával kapcsolatosan este 20.00-kor kapnak észbe a megbízó és a főnöke is, hogy reggelre nekik levélben tisztázniuk kell a dolgokat, így akkor most üljön neki és a kollégának írja már meg a tudnivalót, amit Ő még kiegészít és még a főnöknek tovább lő, hogy az éjszaka még a főnök képbe kerüljön.
Ennek köszönhetően sejtettem, hogy neki nem lesz alvása még jó pár órát.
1. Azért mert mire megcsinálja, az idő. 2. Mire megcsinálja, annyira felébred és az agya zakatol, hogy még jó idő mire lenyugszik és aludni tud.
"Örültem", mert így sem szex, sem alvás nem lesz.
Elköszöntem, hogy akkor én alszom, Ő meg akkor foglalkozzon a "házi feladatával". Bár nem értem, hogy miért nem lehet ezt munkaidőben elvégezni, miért köteles Ő este 8-kor is bekapcsolva lenni? Előtte való éjszaka dolgozott, hagyják már békén!
Mindegy, ezt dobta a gép.
Közölte, hogy 10 perc és jön Ő is mellém az ágyba.
30 perc múlva felriadtam, hogy még sehol senki. Kértem, hogy vagy jöjjön, vagy akkor menjen át a saját kis szobájába, szeretnék nyugodtan aludni és nem arra felriadni, hogy hol van még mindig?!
Nem érti miért vagyok megsértődve?!
Miért banyek?!
Soroltam....soroltam, hogy ahhoz fáradt, hogy szeretkezzünk, de ahhoz nem fáradt, hogy 20.00-kor már befeküdjön mellém, nem kell aludni, lehet beszélgetni is, hisz szombaton a lánya miatt nem tudtunk, ill. a mai napig nem tudom, hogy akkor mi történt, miért lett depis, vasárnap dolgozott, ma ez van, holnap, szerda, csütörtök angol késő estig vagyok a városban, leghamarabb szombaton találkozunk igazán.
Aztán jött a telefon, most meg ezzel baszakszik. Miért köteles bekapcsolva lennie? Miért kell neki éjszaka még itthonról dolgoznia? Kifizeti ezt valaki? Érdekli ezt valaki, hogy Ő tegnap hajnalban ért haza, és most már aludnia kellene?
Áhhhh....egyébként is!
De nem érti miért fújom fel.
A munka az munka, erről nem tehet, meg kell csinálni, ha már volt olyan balga és nem kapcsolta ki a telefonját (soha nem szokta). Igen, fáradt, mert tegnap hajnalig dolgozott. Igen, nem akar még 8-kor aludni, mert akkor hajnalban pörög csak az ágyban. Miért baj ez? Miért kell nekem ebből ekkora hisztit vágnom?
Miért?
Mert úgy látszik ez is csak nekem okoz hiányérzetet, hogy nem beszélgetünk, nem találkozunk, ahogy a szex is. Csak annak okoz problémát, akinek hiányérzete van. Ezek szerint neki nincs, nem is érti a gondomat.
De Ő megértő, és neki is hiányzom hét közben, hogy nem vagyok otthon, de nem ad hangot neki, mert tudja most nekem erre nagyobb szükségem van, mint, hogy nyígjon és ebből viták legyenek.

Nem tud kezelni.:-(
Nem ismer. Ha ismerné, tudná, hogy az egész vitát el lehetett volna kerülni, ezt az estét sokkal jobban tölthettük volna.
Több verzió is lehetett volna:
1. Híradó után bejön, szeretkezünk egyet és aztán hagy aludni, Ő meg tévézik, vagy dolgozik.
2. Híradó után bejön, beszélgetünk egyet és a közben beérkezett telefonnak köszönhetően dolgozik.
3. Híradó, hülye műsor, telefon, munka, majd mikor kimentem, hogy eltelt már az a 10 perc sokszorosan és akkor jó lenne ha átvinné az ágyneműjét a szobájába, akkor határozott mondatokkal helyre tesz, hogy ez most fontos, valóban 10 perc lett volna, de technikai akadályok jöttek közben, még 10 perc és jön is, de addig shut up. Akkor a hisztis pitchából, egy lenyugodott, kissé duzzogó, de elsunnyogó nyuszika lett volna, aki alig várja, hogy a párja végre mellé bújjon. Ehelyett, Ő hunyászkodott meg és átvitte a cuccát.

Hát így most vitáztunk, majd befejezte a munkát, tényleg már csak 10 perc volt, és utána jót beszélgettünk. Persze a szex is ott volt a porondon. De még mindig nem érzem benne az akarást, a késztetést a változásra. Már kezdi (VÉGRE!) kimondani, hogy igen, agyban van a baj. Hogy nem szokott fantáziálni, hogy nem tipikus férfi agy, nem a farkával látja a világot és a nőket. Kérdeztem, mit is szeret bennem, mi az ami tetszik neki a külsőmben?
A mosolyom!
Mi van?
Hát ettől nem lesz libidója az életben! Nem csoda, ha ilyen ritkán van szex.
Na jó, a mellem, a dekoltázsom nagyon tetszik neki, ha úgy öltözöm fel.
Remek, csak hogy ez is 10 perc után született meg benne, első reakció, ami azt gondolom, hogy valós, az a mosolyom.
Tudja, hogy másként gondolkoznak a pasik, de Ő nem olyan.
Jó, de akkor mitől gondolja, hogy lesz valaha is nagyobb étvágya?!

Végül elaludtunk, és nekem volt egy nagyon fincsi álmom! Hiába, éhes disznó makkal álmodik.:-))))

17 komment

Címkék: vita kedvesem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr432592198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.01.18. 09:45:35

Hát legyünk őszinték, ez nem nagyon fog változni, vagy neked lesz jó és neki sok, vagy neki lesz jó és neked kevés...
Szegezd neki a kérdést, hogy szerinte mit tegyél...

Gritty goose 2011.01.18. 09:53:58

@díva naíva: Ha tudnád, hogy hányszor kapott egyenes kérdéseket?!
Tegnap is megkérdeztem....szerinte én meddig várjak a változásra?
Nem tudja, de hiszi és reméli, hogy sikerül neki változnia.
Jaaa...már jó pár éve ebben bízik, és nem történik semmi.:-(

Walmer 2011.01.18. 10:49:08

@Csak_egy_lány: soha nem fog változni. az ember 30 éves kora után már nem változik meg. tedd fel magadnak a kérdést. ha nem ismernéd és talékoznátok tök ismeretlenül, megint összekötnéd az életed vele?

Gritty goose 2011.01.18. 11:00:47

@Walmer: Ha nem ismerném?!
Igen, Igen, IGEN!
Így, hogy ismerem, nem feltétlenül lenne ilyen határozott a válaszom.:-(
Azért bármennyire imádni való, az a fránya szex igen nyomós indok.

Bohumil Stejskal 2011.01.19. 19:49:35

@Csak_egy_lány: Pont ennyit. A többit képzeld bele.

Gritty goose 2011.01.19. 20:00:53

@Bohumil Stejskal: Fantáziátlan pitcha vagyok!:-))))

Bohumil Stejskal 2011.01.19. 23:09:06

@Csak_egy_lány: Akkor miért akarsz folyton szexet?

Gritty goose 2011.01.20. 09:04:24

@Bohumil Stejskal: Egyszerű: mert kielégítetlen pitcha vagyok!
Ennek semmi köze a fantáziának. Vagy mégis?

Bohumil Stejskal 2011.01.21. 16:19:27

@Csak_egy_lány: Lehet fantázia nélkül is szexelni, este 7 és 7 óra 10 perc között, misszionárius pózban, vaksötétben, hang nélkül.
Kielégült ettől sem leszel.

És a kielégítetlenséged vajon mikor csap át cselekvésbe?

Gritty goose 2011.01.21. 16:40:02

@Bohumil Stejskal: fantázia nélkül is tudok, de hogy nem 10 perc alatt és nem némán, talán még nem is vaksötétben...az biztos.

Mikor is?!
Hm....jó munkához idő kell.:-))))))))
Hát még a kereséshez.:-D ;-)

Egyébként ha figyelsz, és jól, akkor láthatod....lépkedek én azon az ugródeszkán, kérdés mikor érem el a végét, és mikor ugrom a mély vízbe? Esetleg a deszka végén valaki megremegteti és én kint a végén a rezgésektől egyensúlyt vesztve zuhanni kezdek.:-)))
Hm...ki tudja?:-)

Bohumil Stejskal 2011.01.21. 23:49:53

@Csak_egy_lány: Inkább visszalépéseket látok én ott most már, rájőve, hogy a víz mély, örvénylik, cápákkal tele és te nem tudsz úszni:)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.22. 09:47:25

@Bohumil Stejskal: Cápák itt csak látogatóban vannak, és hölgyekre nem veszélyesek. ;)

Gritty goose 2011.01.22. 11:47:33

@Bohumil Stejskal: Tulajdonképpen a Te nézetedből valóban így van....de én eddig csak a partról nézelődtem, és csak vágytam a vízre. Már eljutottam az ugródeszkaszélére...Ahhoz, hogy ide eljussak fel kellet mászni a lépcsőn és a deszkán ki kellett gyalogolnom....azért ez a parton csücsüléshez képest nagy előre lépés.:-)))) Szerintem.

Bohumil Stejskal 2011.01.22. 12:27:52

@Csak_egy_lány: Inkább felmásztál a lépcsőn, és most kapaszkodsz a korlátba :)

Gritty goose 2011.01.22. 13:39:23

@Bohumil Stejskal: Hm...lehet, hogy igazad van, lehet, hogy nem....majd meglátjuk.:-)))
süti beállítások módosítása