Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.19. 08:41 Gritty goose

Van az úgy, hogy a férfi kishitű?!

Na nááá, hogy van! Szerintem ezzel nem is mondok újdonságot.

Dehogy ez miatt meg is futamodik, az számomra mindig meglepetés és érthetetlen.
Az úgy volt, hogy....:-)))
Már említettem, múlt héten, szerdán kellett volna összefutnunk, kicsit alacsonyabb, kicsit kék szeműbb az elképzelésemhez képest, de biztosítottam róla, hogy ez nem zavar, ne is foglalkozzon vele. Ezek után elmaradt a tali. Nem keresett, nem feszegettem.
Jött a következő....
Vidéki, de sűrűn jár Pestre. Tetszik, de nehézkes a kommunikáció, MSN nem feltétlen az én világom, mindig elfelejtem bekapcsolni, ha szaladgálok, a másik oldalon unalomba vált át a beszélgetés. Mindegy, próbáltam, igyekeztem....mesélt, s félek beleléptem egy olyan történetbe, mely számára nem volt kellemes, bár nem én feszegettem, jött a csivitelés közben. Azóta nem sikerült egy időben, egyszerre MSN-en lennünk. Nem keres levélben, bár szerintem logikus, hogy a regisztrált mail címhez tartozik egy postaláda is. Én írtam neki üzenetet, de válasz nem érkezett. Hm...van ez így.:-)
Jött egy újabb....
Lovagom kedvesen, bájosan haladt előre, tetszett a stílusa, bár Ő meg jóval magasabb az elképzelésemtől, de már nem mertem forszírozni.:-)
Mégis harmadik levelében légből kapott ötletként közli, hogy szerinte nem Ő az én álmaim férfija. Könyörgöm, honnan a fenéből tudja, mikor még meg sem kérdezte, nem is mondtam milyen az ideálom? Ráadásul eddig a büdös életben nem volt egy partnerem sem olyan, mint az elképzelésem. A tökély....hm...egy ember volt az életemben, aki olyan volt. A volt főnököm. De neki köszönhetően meg is tanultam egy macsó mire képes, hogy kell egyszerre 4-5 lányt is talonban tartani, és lavírozni közöttük, úgy, hogy mindegyik boldog, hogy találkozhat az egyébként "rettentően elfoglalt" emberrel. Minden stiklit láttam, megosztotta, élete részese voltam....hm...na jó 1-2x az ágyában is, de megtanultam, hogy az ilyen pasiknak még a kérdését sem szabad elhinni, csak mosolyogni kell rajta és sodródni a játékában, figyelve, hogy hol van a parton a kikötő és ha már nagyon sodor a hullám, akkor ott gyorsan ki kell ugrani.:-))))
Szóval ennyit az ideálokról.
Lovagom tehát nem tudja, mégis bizonytalan. Vasárnap éjszaka, mit éjszaka, hétfő hajnalban írt még egy hosszú levelet, melyre választ is kapott. Kedves, pajkos, érthető, folytatást váró levelet. Azóta némaság.
Persze, lehet az ember elfoglalt, rengeteg munka, magánéleti problémák, stb. De Ő volt az, aki akkor is írt 2 mondatot, ha nem ért rá, csak tudatta, hogy olvasott, majd még ír.
Hm....akkor most megfutamodott?!:-)))

Na igen, a nagyon szép nő és a magabiztos, öntudatos nő nem a legszerencsésebb választás. Az mindig veszélyes a férfiemberre.:-)))

Mr. Kalaposom meg már maga sem tudja, játék vagy valóság?!
Hm....elménk játéka a leírt szavak....vagy nem....
:-)))))))))))))

7 komment

Címkék: jelöltek


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr252594996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.01.19. 11:09:39

hogy ne lenne :DDD
nekem sokszor volt cseten is, belépett pasi/srác, annyit írt, hogy gyönyörű vagy és kilépett :D én esetleg beléptem hozzájuk megköszönni és esetleges beszélgetésre invitálni, jött a válasz, hogy nem vagyunk egy kaliber, nesze neked :D

Walmer 2011.01.19. 15:42:49

Evolúciós örökség, hogy egy férfinak a saját szexuális vonzereje/teljesítménye, ill. az arra adott válasz mindennél fontosabb.

mindannyian szeretnénk macsó állatok, kefélőgépek lenni, de ez sajnos csak keveseknek adatik meg, mert egyrészt a génekben van, másrészt kegyetlen sok munkát és időt igényel.
nekem elég hosszú időbe telt, míg elfogadtam magamat annak, aki most vagyok. Hogy soha nem leszek olyan, akitől összeomlanak a csajok és nem fogok az életben csak úgy a mellényzsebből kirázni egy szemfelakadós orgazmust sem.

De néha be kell próbálni dolgokat. ha másért nem, hát azért, hogy ne kelljen majd 70 évesen a tükör előtt szembe köpni magunkat.

Gritty goose 2011.01.19. 16:05:07

@Walmer: Beszélgessünk már egy kicsit erről....hétfőn hasonlókat mondott a párom, hogy zavarja, zavarta, és már elfogadta, de a másik mondatából meg az sugárzott, hogy még mindig küzd a démonjaival.
Hiába mondom, hogy imádom a kezét, az alkarját, a görbécske lábait, a selymes bőrétől egészen elgyengülök, na és a nyaka...egyenesen imádom.
Ő még sincs elragadtatva magától, mert csak olyan, amilyen és nem olyan, akinek szeretne lenni.
Hogy lehet ebben segíteni?

Walmer 2011.01.20. 10:25:07

@Csak_egy_lány: hát te ebben szerintem már megtetted a magadét. dícséred, bátorítod, már amennyire az írásaidból lejön. de az igazság az, hogy mindekinek saját magának kell kitalálnia magát. ebben nem nagyon lehet segíteni. ha ő úgy képzeli, hogy nem volt elég jó neked, te eljátszhatod neki Júliát az erkélyjelenetből, akkor sem fogja elhinni. megoldás: tudomásul veszi, hogy egy csomó dolgot jobban csinál, mint ahogy kefél. ezt elfogadva már nem fogja zavarni az, ami eddig zavarta. gyakrabban csináljátok majd, belejön és egyre jobb lesz mindkettőtöknek és boldogan éltek, míg meg nem haltok;-)

Gritty goose 2011.01.20. 10:45:41

@Walmer: Én is, én is szeretném ezt a mesekönyvet olvasni!:-))))))))))))

Na jó, azért kedves vagy, hogy biztatsz!
Köszi
süti beállítások módosítása