Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.02.17. 14:36 Gritty goose

Azért ez a Bakács ügy...

...ciki, nagyon ciki.

Az első hír hallatán is megütköztem, mert ha éhes volt, akkor miért pont téliszalámit lopott?
Vagy ha már lúd, legyen kövér?
Hát én azt gondolom, hogy ha éhes vagyok, és ha már lopásra adom a fejem, akkor is a legcsekélyebb kárt próbálom okozni. Mindegy, hogy van/volt értékhatár vagy sem?
Próbálta a média védeni, szépíteni, én nem hiszem, hogy fel kellene menteni.
Nem szenilis, nem beteg, nincs az értékítéletével semmi probléma (ha meg igen, akkor nem kellene neki a médiában dolgoznia), akkor miért kellene a helyzetére hivatkozva szépíteni a dolgokat. Vagy ha szépítjük, akkor minden betörést, lopást, vagyon elleni bűncselekményt kezeljünk így? Akkor innentől elfogadottá tesszük a "megélhetési bűnözést"?
Számomra nem elfogadott, sem ez, sem más által okozott lopás. Ha nincs pénze, akkor menjen el dolgozni. Ha dolgozik, de nem kap annyi fizetést, akkor kérjen segélyt, vállaljon másodállást, vagy legyenek kisebb igényei. Én sem veszek minden héten sonkát, pedig imádom. Idén valószínű azért nem lesz nyaralás, mert nincs pénz rá. Kinek mi a luxus, meddig ér a takarója?!
Persze, jártathatom én itt a szám, hisz van munkám, egyelőre nincs betevő falatos problémám.
Valóban!
De az azóta nyilvánosságra került infók alapján, azért neki sincs ennyire nagy problémája, ha meg igen, akkor csak egy valamit kérdezek: hogy mert egy újabb gyerek bevállalása mellett dönteni? Hol itt a felelősség vállalás???? Azt a gyereket ki és miből fogja felnevelni?
De a tegnap nyilvánosságra hozott biztonsági felvételek után, még jobban azt gondolom, hogy ez azért túlzás.
Sőt, felmerül bennem egy kérdés...vajon mióta pakolgatja a zsebeibe a kiszolgáló pultban csomagolt termékeket?! Ennek tudatában nem vagyok benne biztos, hogy nem hetek, hónapok óta így él. Most is csak azért bukott meg, mert nagyra vágyott és nem volt elég körültekintő.

És még bátran hangoztatta, hogy ez egy pillanatnyi megfontolatlan döntés volt?!
Igen, valóban....hogy a téliszalámiért nyúlt, és azt is magával akarta vinni. Ebben tényleg hibázott, és pillanatnyi rossz döntés volt, de a többi?

1 komment

Címkék: véleményem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr702668055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.02.18. 09:18:58

:D Na, ezt sem tudtam, most már tudom, beírtam a google keresőbe szalámit lopott :D látni, hogy nem ezen a bolygón élek...
süti beállítások módosítása