Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.02.17. 17:34 Gritty goose

Jobb ez így...

...feszegettem egy ajtót, amit sejtettem, lehet nem fog kinyílni.

Ami ha kinyílik, lehet veszélyes lett volna a bennlévőre nézve, és azt nem akartam volna.
Azt gondoltam, hogy alapjaiban nem én léptem oda az ajtóhoz, hanem csak egyszer ott termet előttem és hívogatóan nézett rám. Lehetőség volt valami másra, valami újra, valami jóra!?
Gondoltam ám legyen, próbáljuk meg.
Nem volt nyitva, és kulcsot sem kaptam hozzá, de az ajtón lévő táblán kopottan, halványan ott lógott az "open" felírat.
Játszottam a kilinccsel, megpróbáltam gyengéden vállal meglökni, de éreztem MÉG nem nyílik.
Időt adtam magamnak és a bennlévőnek, hogy az az akadály megszűnjön.
Azt hiszem ez idő alatt nem vettem észre, hogy időközben az ajtó meggondolta magát, és már nem hívogat, nem akarja, hogy legyőzzem.

Jobb ez így, nem volt még felkészülve rá.

Vagy....NEM ENGEM VÁRT, még sem nekem akar kinyílni!
Good bye Mr.Kalapos!
 

UPDATE:

2 komment

Címkék: csalódás


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr102668474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.17. 18:21:52

Azt szokták mondani, ahol egy ajtó ajtó bezárul, ott nyílik egy másik...
Néha vannak az életben olyan emberek, akik irtóra megmozgatnak lelkileg/értelmileg/testileg, mégsem egymásnak vagytok teremtve. De azért milyen jó, hogy legalább megismerted... :)
Tudod:"Minden ember, minden apró mozzanat életedbe úgy került, hogy magad vontad oda.
Az pedig, hogy most mit kezdesz velük, rajtad áll. "/Bach/

díva naíva 2011.02.18. 09:16:19

Lehet, hogy ez volt az első lépcső a más irányába, még nem vagy felkészülve, hogy mást tapasztalj, majd jön egy kalaposabb, aki alaposabb ;)
süti beállítások módosítása