Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.02.17. 09:40 Gritty goose

Legyen valami pezsgés....

....legyen valami rezgés, legyen valami zsongás!

Na igen, tegnap ezt éreztem, ez hiányzik most az életemből!
Most a munka és az angol és semmi más, leült körülöttem minden. Aminek, van, aki örül, hát én nem ilyen vagyok.
Aztán jött egy sms Mr.G.-től, ebédre hív, az ünnepeim miatt.
Kedves, édes, de nem érzem a belső késztetést, hogy én ezt annyira akarnám. Ráadásul..ebéd???!!!...na arra most nem vagyok képes. Egy munka utáni estebéd, az még csak-csak.:-)
Régebben hiányzott a jelenléte, vágytam arra, hogy lássam, halljam, hogy megmossa a fejem, vagy elmondhassam neki, ami feszít. Most vagy lecsillapodtam és nincs ilyen (talán mert naplót írok) vagy már annyira eltávolodtunk, hogy már nem érzem, hogy neki kellene elmondanom. De nem zárkózom el, csak nem tudok az ebéd meghívásának eleget tenni. Válasz nem jött.

De jött Mr.25-ke.:-))))
Feldob, feltölt, mindig kis gyomor görcs alakul ki, mely folyamatos mosolygásra késztet amikor látom. Annyira finom illatfelhő lengte be, hogy még mindig itt van az irodában, hhhhmmmm.....fíííiiiinooooom.:-)
Megfordult a fejemben, hogy ez nem véletlen, múltkor megdicsértem az illatát, most meg....:-)))))
De nem kergetek hiú ábrándokat, mert ha azt tenném, akkor női agyammal tovább ragoznám, hogy ha ez direkt, akkor az viszont azt is jelentheti, hogy annyira még sem vagyok közömbös számára, mint, ahogy én látom és gondolom.:-)
Na jóóóó...befejeztem.:-) Másnak szól az illatfelhő, én csak élvezkedem benne.:-)))
Ma nem szellőztetek!:-)

Mr.Kalaposom meg hiányzik, de nem nyekergek....értem én.

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr182667217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.02.17. 14:28:09

kérsz egy üveg pezsgőt? :);)

Gritty goose 2011.02.17. 14:58:42

@díva naíva: Oooo...édes vagy, de nem igazán szeretem.
Ha általánosan nem pezsgek, akkor csak lenyom és a fejem fáj tőle.

díva naíva 2011.02.18. 09:19:36

@Gritty goose: pezseghetne rajtad is :)) nem muszáj szájhoz emelni ;)

Gritty goose 2011.02.18. 09:33:14

@díva naíva: Pezsgőben fürödjek?
ÁÁááááhhhhh....nem szeretem az alkohol szagot.
Tudom, nekem semmi sem jó!:-)

díva naíva 2011.02.18. 09:33:57

@Gritty goose: Gyerekpezsgő? :DDDD tudooom, ragad :)

Gritty goose 2011.02.18. 09:35:35

@díva naíva: :-)))))))))
Látod, már meg sem kell szólaljak...tudod Te!:-)))

díva naíva 2011.02.18. 09:50:46

@Gritty goose: ásványvíz? :D az is pezseg, mármint a dús...

díva naíva 2011.02.18. 09:51:24

ja és még mielőtt azt mondod, hogy hideg, engedj tűz forró vizet a kádba és úgy add hozzá :)
süti beállítások módosítása