Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.03.01. 14:59 Gritty goose

Egy baba bevállalása...

....elég nehéz kérdés ilyen korban, de van akinek eddig nem adatott meg.

Ma kaptam a hírt, hogy egy régi osztálytárs, akiért már szorítottunk, hogy időben, egészségben érkezzen a baba, múlthéten megszült.:-)
A képek alapján nosztalgiába estem, milyen volt, amikor én kínlódtam végig a perceket, mikor arra vártam, hogy végre lejjebb csússzon a feje, hogy a méhszájamat tágítani tudja buksija, mikor a fájások már a szüléshez éppen elég erősek voltak, de még sem tudtak velem mit tenni. Sétálni, sétálni, sétálni...ez volt az utasítás, de a fájások erősségétől menni alig bírtam. Majd mikor már erőm alig volt, megjelent egy zöld maszkos aneszteziológus és közölte, kész a műtő. Én pedig majdnem ott ájultam el, nem akartam császárt.
Lányom is frászt kaphatott, mert abban a pillanatban lecsusszant és félórás türelmi időre 3 ujjnyiból már csak 2 ujjnyi méhszáj perem volt, végre megindult a tágulás.:-)

Nagy öröm volt nekem mikor 5 és félórás vajjúdás után végre megérkezett a csemete.
Így kiszámolva nem is olyan sok ez az idő, de nekem, ott, akkor, örökkévalóságnak tűnt.
Nem akartam újból szülni és ez már nem fog változni.
Csodálom azokat a nőket, akik 2-3-4 gyereket is bevállalnak.
És Őt is csodálom, hogy 38 évesen vállalkozott az első baba kihordására. Vállalta az összes létező és nem tudott veszélyt.

Képeket nézve...kicsit elszorul a szívem, mert azért az a kis manó, csak egy új élet kezdete, csak egy új lehetőség, valami csoda megteremtése, valami új érték kialakulásának a részese lenni felemelő érzés.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr882701416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.01. 15:27:11

Arról kevésbé szoktak szólni a mesék, hogy mekkora felelősséggel is jár ez az egész, a szüléstől kezdve életünk végéig...
Én végig izgultam, hogy semmi baja ne legyen, hogy megvan keze-lába, azt láttam az UH-n, de hogy tényleg minden rendben legyen vele, az később derül csak ki...
Én sem szeretném újra kísérteni a sorsot, de ha mégis mondjuk a következő 5 éves tervben találkozok olyannal, aki még nem élte át ezt a csodát, nem fogom megfosztani ettől.
Amúgy maradunk így, kettecskén. :)))
És kiélem az ösztöneimet az apróságokon a környezetemben, mert bőven elég az is, pár percnyi boldogság velük. :)))
Aztán majd egyszer csak jöhet a nagyszülőség, hehehe! :D

Gritty goose 2011.03.01. 15:34:12

@Enchantée: Várjunk még csak azzal a nagymamasággal!:-))))))

Vagy nagyon fiatal (és felelőtlen!?) voltam, vagy akkor még nem volt ennyire a köztudatban a betegségek lehetősége...de az egészségéért nem annyira aggódtam, mint, hogy nehéz vagy könnyű lesz a szülés. UH mindig, mindent rendben talált. Így boldog kismama voltam, már amennyire a folyamatos hányás engedte.:-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.01. 15:51:27

@Gritty goose: A szüléstől is féltem, de végül az maga nem volt gáz, csak utána, ami jött... :(
Én élveztem (volna) a várandósságom minden percét, csak az élvezetemet nem adták meg kellőképpen. ;)

Jó, nem holnapután kell a nagymamaság, de azért az már telejsen más dimenziójú szeretet lesz! :DDD
süti beállítások módosítása