Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.03.17. 16:19 Gritty goose

Levelet írtam....

...

Éjszaka közepe volt, nem égett a lámpa sehol a lakásban, de még a szomszédoknál sem, így a sötétben botorkáltam el az asztalig. Szatén köntösben, mezítelen lábbal lépkedtem a hűvös padlón. Nem fáztam, de éreztem a selyem hűvös érintését, kissé megborzongtam.
A karosszékbe felhúzott lábakkal leültem. Kerestem egy papírt és tollat ragadtam.
Kezem alatt siklott a toll, a sorok egymás után rögzültek a papíron.
A gondolatok cikáztak, az arcom kipirult, mellbimbóm keményedett és a köntös lágy anyagán keresztül láthatóvá vállt.
Térdem, mely eddig összeért és a combom mely eddig alátétje volt a papírnak, most kissé szét nyílt, láthatóvá vált, hogy nincs rajtam bugyi.
Frissen szőrtelenített lábszáramon az asztali lámpa fénye játékosan csillogott.
A papírt lassan teleírtam, de az ajkaim közül egy halk sóhaj kitört. A gondolatok hatására egyre mélyebben vettem a levegőt, a lábamat ismeretlen erők szétnyitásra késztették, ott ültem a székben felhúzott, de szét nyitott lábakkal, mint aki arra vár, hogy partnere belé hatoljon.
Szemem már nem látta a betűket, elsötétült előttem minden, behunytam inkább és nyakam hajlatában egy finom csókot véltem felfedezni. Tudtam, hogy az érzékeim játéka, még sem nyitottam ki a szemem, hagytam, hogy a hatalmába kerítsen.
A nyakamról a mellemre csúszott a finom, leheletnyi érintés, köntösöm alá nyúltam és a mellbimbómat simogattam. Éreztem, ahogy a vágy, mint egy finom forró férfi száj végig kúszik a köldökömig, kicsit elidőzik ott és tova halad, egészen a hüvelyemig. Ott kiömlő lávaként forrósága szét áradt bennem és a lábam ujja hegyéig kúszott. Már remegett a lábam és a puncim nedvesedett.
Érezni akartam, hogy egy férfi kitölti legféltettebb barlangomat.

Papírra már csak annyit tudtam írni: érezni akarlak!

5 komment

Címkék: szex


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr222747566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bohumil Stejskal 2011.03.19. 09:58:10

Tenni is kell érte, nemcsak várni a csodát.

Bohumil Stejskal 2011.03.23. 22:46:14

@Gritty goose: Nocsak, magadba mertél fogadni egy péniszt?

Gritty goose 2011.03.24. 09:08:17

@Bohumil Stejskal: Kissé pikírt megjegyzés volt.....
Egyébként meg azt hiszem félre értettél.:-) De nem baj, jó ez így.:-D

Bohumil Stejskal 2011.03.27. 14:44:58

Miért ne lehetne pikírt? Nem tilos az őszinteség.
Félreérteni pedig lehetetlen, az első hozzászólásom egyértelmű volt.
süti beállítások módosítása