Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.04.15. 13:05 Gritty goose

Tegnap összecsaptunk...

....kifakadt, kifakadtam.

Nem biztos, hogy a legjobb időben és helyen, nem a legmegfelelőbb alkalom volt hozzá, de elkerülni azt hiszem nem lehetett.

Kifakadt, bár messze nem úgy, ahogy kellene, és még mindig csak morzsákat ad ki magából, amivel nem vagyok előrébb.
Eddig mindig én voltam az indulatosabb és Ő a csendes szemlélődő. Tegnap éjszaka már nem voltam harcias, nem akartam semmit, nem volt erőm elmondani 100x-ra is, azt, amit már elmondtam.
Mondtam újat.
Hogy elfáradtam, és nem tudok, nem akarok, nincs erőm és lendületem tovább vinni ezt a szekeret.
Igen, nem akarom már megmenteni ezt a kapcsolatot, ha csak rajtam áll vagy bukik, hogy lesz jövőnk vagy sem?!
Nem érzem, hogy egy nő és egy férfi élne együtt, hanem két barátként élünk egy légtérben.
Elmondtam, amit tudnia kellene.....kigyilkolt belőlem rengeteg sok szeretetet, kedvességet, gyengédséget.
Nem akarok már megfelelni neki, nem akarok kedves, mosolygós édi-bédi nőci lenni, mert nem érzem magam így.
Elveszett belőlem az az ember, akit megismert, és úgy érzem ezt neki köszönhetem, ezért Ő tett, ill. nem tett valamit, amit kellett volna.

Meg van bántva, mert Ő úgy érzi, hogy szombaton én utasítottam el, és nem az Ő hibája, amiért nem lett semmi.
Nem jutottunk ebben a kérdésre dűlőre.:-(((
Nem fogja soha megérteni, hogy nekem ez mennyire fontos, és mennyire megalázó, sértő, hogy nem kíván és hogy legfőképpen, nem is tesz érte semmit.
Azt mondja, nekem tudnom kellene, hogy az egyébként is minimális libidója ha felébred, akkor azzal kezdeni kellene valamit. De nem érti meg, hogy én nekem honnan kellene tudni, hogy most csak éledezett, de ha viszonoztam volna a közeledését, nem koppantam volna?! Én nem akarok már pofára esni. Ha akar valamit azt tegye egyértelműen. De ezt már elmondtam, megmutattam, mitől érzem és mitől lesz jó nekem.

Padlón vagyunk.
A gödör legalján érzem a kapcsolatunkat és az érzelmeimet.
Ő úgy gondolja, hogy nem így van, tök jól megvagyunk csak mert szombaton nem volt semmi, így sértett némberként most túl fújom a dolgokat.

7 komment

Címkék: válság kedvesem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr212828101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.04.15. 13:22:50

Hm, én ezt úgy neveztem anno: elbeszéltünk egymás mellett. Igazából mindenki a saját igazát mondja, csak a kettő nem találkozik, így megoldás sosem keletkezhet... Sajnálom, sajnállak, én már ilyet végigéltem egyszer, úgy, hogy 1 évig! hozzám sem nyúlt, mellette féltékenykedett, mert én biztosan félreléptem (pedig Isten lássa lelkem, tényleg nem, sőt, még utána 2 évig nem volt senki(m)...). Kemény dió, és csak Te tudhatod, meddig mész el, mennyit ér meg.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.04.16. 22:21:04

sajnálom...

viszont, ha kilépsz, az ezzel kapcsolatos válsághelyzet, majd a kötetlenség szexpartner ügyben, generálja a látogastottságot :)
(ne hari, néha hülye, fekete a humorom)

Gritty goose 2011.04.21. 15:56:37

@Enchantée: @éniskócos: Ez nem ilyen egyszerű.

Persze, mindenki ezt mondja, tudom!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.04.21. 16:05:25

@Gritty goose: Semmi sem egyszerű, és főként nem fekete vagy fehér. ;)

Senkilánya_Zita 2011.07.24. 04:56:48

Megértelek, hidd el nem egyedül sántikálsz ilyen cipőben, tavaly még engem is ugyan ez szorított. Nem volt bátorságom felrúgni az addigi életem, más megoldást kerestem, mint annyian mások . Nem ildomos leírnom mit, de szívesen megosztom veled. Ha érdekel. Privátban.

Gritty goose 2011.07.25. 09:11:44

@Senkilánya_Zita: Szia!
Látom, első hozzászólásod volt....csak nem miattam regisztráltál?
Szívesen fogadom leveled.
süti beállítások módosítása