Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Címkék

2011.05.23. 09:19 Gritty goose

Aki keres...

az talál.:-))) Persze, ha nagyon akar és kitartó! Mi azok voltunk.:-)))

Nyaralási tervünk eléggé képlékeny volt.
Szívem tenger mellé húzott, de a lukas zsebem maradásra késztetett.
Kompromisszumot kötöttem magammal...marad a Balaton, majd jövőre megint lesz tenger, ha a fene fenét is eszik!
Keresgéltünk, ledöbbentünk, majd elkeseredtem, de nem adtuk fel.
Aztán kicsit módosítottunk az elképzeléseinken, újból kerestünk. Találtunk párat, gyorsan levelet is írtam.
Válaszok jöttek. Volt, ami lehangolt, volt ami lelkesített, de aztán számoltunk és még sem vállalható.
Aztán megint kerestem, mert ismét kezdtem elkeseredni.
De megjött egy válasz és nem kellett újabb levelet írni.:-))))))))))))))))
Számoltunk, osztottunk-szoroztunk, amitől csak a gyermekem járt jobban.:-)))
Végül telefonon egyeztettünk még, mert azért egy mailre nem fogok csak utalgatni, kell nekem a "csekkolás".
Minden rendben, utalás megtörtént.
Majd összenéztünk és fellélegeztünk, meg van a szállás és megyünk nyaralni.
Ugyan nem tenger, de nem is déli part.:-)))))

Nem volt egyszerű, mert az árak elrugaszkodtak.
Lehet nagyon jó árakon félpanziós szállást találni, csak az ember kicsit megnézi a szállást és a kommenteket, akkor rájön, hogy az a 2 csillag, tényleg 2 csillag.
Tavaly előtt már bevállaltunk egy ilyen szállást. Nem volt rossz, azt azért nem mondom...de ez csak annak volt köszönhető, hogy agyban előtte már készültünk a szocreál szállásra. Azt kaptuk, amire készültünk, így nem ért csalódás.:-))))
Ütött kopott, panel szálloda, papundekli ajtókkal, a folyóson még NDK-s zászló virított a virágba szúrva. A szoba kulcsán még az Állami Biztosító kis emberke virított, akkora rézlapon, hogy zsebre véletlen sem tudtad vágni.
A tévé már színes volt, de csak mini, távirányító nélkül, hűtő csak külön díjra, ha lesz, mert az épületben összesen 10 db kering. Szerencsénk volt, lett üresedés, hozták is a hűtőt. Ventilátorban ne is gondolkozzunk, a közeli tescoban vettünk.:-))))
De jó volt, akkor, ott, jól éreztük magunkat így is.
Svédasztalos reggeli, vacsi meg megint a maga nemében tökéletes volt.
Igaz, zsömle, mint olyan fogalom volt, reggelire mindig a 2 kilós kenyér lett felszeletelve.
A kávé az tuti cikória kávé volt, de kit érdekel, ha alapban is tejeskávét iszunk.:-))) Közeli kávézóban, reggeli után ittunk egy finomat.
Vacsira meg csak gépi víz volt, vagy valami piros és sárga cukros lötty, mai napig meg nem tudom mondani, hogy azok mik akartak lenni, mert ízük a cukron kívül nem nagyon volt.:-)))) Bárpult nem volt, tehát rendelni, vagy kérni sem tudtunk mást.
Persze, be lehetett vinni bármit, így nem volt gond ez sem, csak előrelátás kérdése.:-))))
De a szálloda közvetlen vízparti volt és a strandtól, házaktól elzárt terület, elég kevés "idegen" volt közelünkben.:-)
Tehát, tudunk mi ilyen helyen is nyaralni, de idén nem volt kedvünk hozzá...na meg döbbenve tapasztaltuk, hogy 7.000 Ft lett az ára.

Nos, most szép kertkapcsolatos apartmanban leszünk.:-)))
Étkezést meg majd megoldjuk a Balatontól távolabbi településeken.:-)) Úgy is csavarogni fogunk.:-))

Szólj hozzá!

Címkék: öröm

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.