Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.05.31. 10:37 Gritty goose

Ha nincs felkészülve az...

...ember lánya a délutáni vizsgájára, akkor a ruhával kompenzálhatja a tudatlanságát????

Hm...örülnék neki, ha igen!
De realista vagyok, és tudom, hogy a tény, az tény. Ha rosszat írok és nem tudok megszólalni, akkor lehetek én bármilyen férfi szemet izgató ruhában, ez nem fog módosulni.:-(
Mégis reggel nem sokat gondolkoztam azon, hogy mit is vegyek fel?
Tudtam, hogy ma még meleg lesz, így első benyúlásra kivettem ezt a lenge nyári ruhámat, mely habos babos fodros széllel és átkötős megoldással duplán kiemeli a dekoltázsomat.
Sikeres fogyókúrámnak köszönhetően lapos hasam lett, igaz kisebb cicim, de ez a ruha kellően kiadja a lapos hasat és az egyébként még nem szúnyogcsípéshez közelítő mellemet.
Reggel vásárlás közben kaptam is a férfi beszólásokat, ciccegéseket, és merev tekinteteket.
Nem szeretem, általában zavarba jövök, még akkor is, ha tudom, idült alkoholisták bátorkodnak véleményt nyilvánítani és ez számomra semmit sem jelent. De ma feldobott, és magabiztossá tett, annyira, hogy (vélhetőleg ennek köszönhetően) nem csak az alkoholisták nyilvánítottak véleményt.:-)))
És most a gépek egyik rendszergazdája is itt volt, eddigi morcossága helyett készséges, mosolygós és körülöttem sündörgő volt.

Ha ebből indulok ki, akkor remélem tanárkám is eltekint attól a ténytől, hogy nem tanultam, amit tanultam mára már kihullott a fejemből. Tulajdonképpen csak én csinálok magamnak problémát. Sem neki, sem nekem nem múlik ezen a záróvizsgán semmi. Ettől még nem fogok többet vagy kevesebbet tudni, nyelvvizsgára sem fogok menni, akár mennyire jól sikerülne.

Maradjunk annyiban, elmegyek, kitöltöm, makogok, nézek nagy boci szemekkel és hagyom, hogy mosolyogjon rajtam, esetleg kicsit hülyének nézzen...azt annyi.:-))))

1 komment

Címkék: angol


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr72945497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.05.31. 10:54:53

Hm, néha jó, ha kicsit szőkének tetteted magad. :) És voltak tanítványaim, akik ezzel mentek át a nyelvvizsgán - mondjuk nem nálam. :DDD
süti beállítások módosítása