Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.07.12. 14:07 Gritty goose

Osztálytalálkozó....

....lenne, ha lenne.

Egyik lány nagyon messzi országból érkezik haza a napokban és már az előző talin (októberben) sem tudott ott lenni. Valahol sajnáltam, valahol irigyeltem Őt.:-)
Most, hogy itthon lesz, gondoltuk a többiekkel, hogy akkor hajrá, használjuk ki az alkalmat, találkozzunk.
Mint kiderült az előtte álló 4 hetet a család, rokonok, barátok annyira befoglalták, hogy csak hét közben és napközben érne rá.:-(

Érdekesek vagyunk, így már a többieknek sem annyira fontos a tali.
Pedig jó lett volna.
Az őszi talin azt éreztem, hogy nekem lenne a legnagyobb szükségem rá.
Az osztályban, mint mindenhol, nálunk is meg voltak a klikkesedések. Négyen voltunk egy kis csapat. Egyik lányt meg sem találtuk, másik, aki a padtársam és barátnőm volt teljesen elzárkózott a talitól, mondván a férje féltékeny. Hiába mondtam, hogy nálunk is aludhat, vagy jöhetne érte, esetleg kivételesen beülhetne közénk, hogy megnyugodjon, lecsekkolja, nincs pasi a dologban. Nem jött el, de még a nyitott kis kaput sem zárta be, nem mondta le konkrétan, de mikor este hívtam, annyit mondott, amint a telefont felvette: "nem megyek!" . Pedig még meg sem szólaltam, nem is kérdeztem, nem is nyaggattam. És a harmadik lány, meg tudtam kint van, nagyon távol. Én meg ott ültem, kissé egymagamban a többiek között. Jó volt, ismét olyanok voltunk mint a suliban, de még is azt éreztem, mint a suliban, nem tartozom, sem ide, sem oda, akikhez tartoznék, azok meg nincsenek jelen.
Osztályfőnökkel mindig is jóban voltam, vele beszélgettem sokat és hosszasan.

És most itt lenne a lehetőség, hogy kicsit nekem is régi idők érzete lehessen, de nem fog összejönni.

3 komment

Címkék: csalódás


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr723060568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.12. 14:32:24

Én meg mostanra pont azt vettem észre, mind általános, mind középiskolás szinten, hogy felnőttünk, hogy mostanra eltűntek az egykori klikkek, sokkal emberibb lett a találkozó ettől... És homogénebb is. :)))
Sajnálom, hogy Nálatok ez nem jött össze.

Gritty goose 2011.07.12. 14:34:36

@Enchantée: Érettségi óta először októberben találkoztunk.
Azt gondolom, hogy természetes, hogy még meg volt a klikkesedés. A sztorizgatás egymás között.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.12. 14:41:55

@Gritty goose: Úgy kicsit más a helyzet, igen. :) Érettségi utáni elsőt én sem élveztem annyira, de amilyen pofátlan vagyok, nem hagytam ki!!! :DDD
süti beállítások módosítása