Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.07.29. 13:17 Gritty goose

Eldönthetjük, befolyásolhatjuk...

....hogy ki, mikor, kivel, hogyan, miként?

Hogy is van ez?
Tulajdonképpen, az, hogy a kapcsolataink, miként alakulnak (nem feltétlen párkapcsolatra kell gondolni!) mitől függnek?
Tőlünk?
Helyzettől?
Másik féltől?
Valakinek a befolyásolására?

Hogy valaki találkozzon a másikkal abba mi, mint harmadik fél bele tudunk szólni?
Munkahelyi felvétel szempontjából is csak javasolni tudjuk, de irányítani nem.
Barátságok mi alapján születnek és egy szex vagy párkapcsolat?

Van két olyan barátságom is, mely más által jött létre.
De még nem volt olyan kapcsolatom (sem szex, sem tartós), ahol bemutatás, istápolás, irányítás alapján alakult volna ki.
Egy flörtöm volt, hol a barátnőm már "referenciát" tudott adni, de nem ez miatt mentem bele, hanem mert érdekelt, én is akartam a pasit.

Szóval....hogy van ez?

3 komment

Címkék: kérdéseim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr973109557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.29. 13:51:56

Volt már többször a életmeben harmadik feles beleszólás, irányítgatás - munka terén, és magánéletben is hívták már fel a figyelmemet másra, több-kevesebb sikerrel. Szerintem néha igenis pozitív lehet, ha Te tudod, hogy az a másik két fél amúgy soha nem nyílna egymás felé, pedig Te látod, hogy ebben lehetne valami. Volt főnöknőm a fejét verte a falba, mikor kiderült, két évvel korábban is mellette lehettem volna már, ha tudta volna, hogy nem csak X, hanem Y is ismer, az ő referenciája tuti befutó lett volna, mégis, néha elsiklanak ezek a dolgok.... Most mondjam, hogy nincsenek véletlenek? Ez olyan közhelyes... :)
Igen zsenge koromban a kezembe adtak egy könyvet, ezt a pár sort írtam ki belőle, mert megfogott: "Minden ember, minden apró mozzanat életedbe úgy került, hogy magad vontad oda.
Az pedig, hogy most mit kezdesz velük, rajtad áll. "
/Bach/
Szóval ha eleve "dolgom" van azzal, akivel össze akar valaki ismertetni, valószínűleg sikeresebb lesz, ha meg nem, akkor a "sors", vagy nevezzük akárhogy, majd akadályokat görget az utunkba.
Valami ilyesmiben hiszek. De tévedhetek... :)

Csillaggyermek 2011.07.29. 16:06:31

Nekem eddig minden munkahelyem ajánlás/hívás alapján lett. Amikor magam próbáltam keresni, az meg sehogy sem jött össze.
Barátaim is helyzetből lettek. Akikkel egy szobába kerültem a kollégiumban, plusz közülük egynek már két barátja volt a szomszéd szobában. Szóval nyilván a helyzet hozta ott meg így. Gondolkoztam én is rajta, hogy ha más szobába osztanak be, akkor mások lettek volna, vagy nem is lettek volna barátaim?

Gritty goose 2011.07.29. 16:32:50

@Enchantée: Igen, ebben a bevonzásban hiszek.
Tegnap gondoltam valakire, mert rég nem "láttam" és ma arra jöttem be, hogy életjelet adott.:-))))))))))
süti beállítások módosítása