Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.08.03. 16:29 Gritty goose

E-book olvasó...

...vagy reader...vagy mi a szössssszzz!?
Szóval kolléganőm is rákattant, meg egy jó ideje én is gondolkozom rajta.

Főleg, azóta, mióta Mr.Kalapos említette.
Motoszkál, kellene, jó lenne...na de melyiket, milyet?!
Sok mindenben utána tudok járni, és van sejtésem róla, ennek megfelelően az ár/érték arányban, meg... nézve azt, hogy mire is és milyen sűrűn használnám, mondhatni tökéletesen ki tudom választani a megfelelőt.
Na, ez a kütyü megfogott.:-(((((((((

Nem tudom...azt sem tudom pontosan mire kellene odafigyelni, mi is kellene nekem.
Kellene wifi vagy sem?
Videó lejátszás fontos? És a kártyák fajtája?

Egy biztos, nem kicsit, telefon méretet szeretnék, de nem is A/4-es lapocskát. Inkább, olyan...hm...A/5-ös vagy LA/4 boríték formát.:-)))

Na most jól leírtam az elképzelésemet.:-))))))))

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr523123126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

notC 2011.08.03. 20:19:41

Amazon Kindle kell neked :)
www.amazon.com/

140 dolcsi, és a szállítás sem olyan sok. Tudsz feltölteni rá saját könyvet (ismeri a PRC-t, PDF-et, HTML-t), 1-2 hónapig bírja az akksi, viszont mivel nincs saját háttérvilágítása, így sötétben nem tudod olvasni.

Nekem ugyan egy sima telóm van 10 cm alatti képátlóval, rengeteget használom (vonatozok minden héten 200 km-t), de ha lecserélném akkor ilyet vennénk :)

Gritty goose 2011.08.04. 08:24:15

@notC: Sajnos a háttérvilágítás biztosan kellene, az ember mikor utazik és sötét van, jó, ha látja a betűket.

Köszi azért a tippet.:-)))

Gritty goose 2011.08.04. 08:46:35

@Csillaggyermek: Heheheeeee....már van, de szépen is néznék ki, ha azt feltéve olvasgatnék.:-))))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.08.05. 07:44:33

Nekem a friss papír alapú könyv illata még mindig nyerő, de tény, olcsóbb gépről olvasni...

Gritty goose 2011.08.05. 16:10:58

@Enchantée: Olcsóbb, gyorsabb, helytakarékos, mind olvasás alatt, mind utána a tároláskor.
Én nem vagyok papírfüggő...csak egy esetben...de az már nem olvasás.:-))))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.08.05. 19:07:21

@Gritty goose: Mondom én, hogy bizonyos dolgokban konzervatív vagyok! :)
süti beállítások módosítása