Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.08.05. 15:49 Gritty goose

Ne utólag kapkodjanak....

Eszemet sem tudom, mióta vagyok az ügyfelük. Volt az életemnek egy rövidke szakasza, mikor átkacsintottam máshoz, de akkor is megvoltak nekem, csak akkor szimultán játszottam.

Most feltűnt a végösszeg.
Ejjj...ez azért durva, nyár ide, meg oda.
Nézem a részletezést, nem értem...nézem a múlt havit, azt sem értem...magasabb, mint amit tudok.
De miért?
Nézem az azelőttit ott még az van, amiről tudok.
Most akkor mi van?????
Szó nélkül, értesítés nélkül megszüntették a csomagot és besoroltak egy másikba, úgy, hogy drágább lett, pedig már 8 éve él ez az előfizetésem.
Azt gondolom, hogy ez nonszensz, hogy ennyi hűséges év után ahelyett, hogy megszűnő csomag esetén olcsóbba basztak volna bele, nem, drágábbat kaptam.
És hab a tortán, hogy ezt mindezt tették úgy, hogy nem is jelezték, nem is adtak lehetőséget, hogy elgondolkozzak azon, mit szeretnék, melyiket a megmaradt lehetőségekből.
Hát elmennek a q.anyjukba!!!!!!!!!!

Hívom Őket, hogy megszüntetés, vagy számhordozás esetén mi a teendőm...érdekes rögtön rám akar sózni egy kedvezőbb tarifát. Meg sem hallgattam, nem érdekel.
Egyeztettünk, majd a végén megkérdezi: azért az ügyfélmegtartó kollégáknak átadhatja a számomat?

NEM (BAZD meg!), akkor akartatok volna megtartani, mikor tarifát módosítottatok FÖLFELÉ(!) a tudtom nélkül!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(levegő után kapkodott a válaszomat hallva)

1 komment

Címkék: hangulatom véleményem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr353128289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.08.05. 22:03:01

úgy látszik ez "nemzetközi trend"... mifelénk is ugyanez megy a szolgáltatók nagy részénél. Ilyen olyan dolgokkal csábítják az új ügyfeleket és a régieket magasról letojják. Amikor meg az embernek elege lesz, akkor jönnek a jobbnál jobb ajánlatokkal, de a végén azokról is kiderül, hogy van bennük valami turpisság!!! A hülyék meg sokkal jobban járnának ha egy körömfeketényit törődnének a már meglevő kliensekkel... Mert az legalább már jó pár évig tolta a szekeret! És ha elégedett tovább fogja tolni...
süti beállítások módosítása