Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.09.30. 23:04 Gritty goose

Idővel az ember azt reméli....

...hogy a dolgok jóra fordulnak.

Hát ezt most nagyon nem érzem. Bár igaz, ha a munkahelyen rendben mennek a dolgok, akkor a magánéleted kerül a béka feneke alá és fordítva.
Nos, magánéletem talán kicsit jobb, mint az elmúlt 4 évben….hogy ez azért van, mert valóban jobb, vagy mert már elfáradtam és már tojok az egészre és kisebb az elvárásom…hm…nem tudom.
Talán, ha nagyon őszinte akarok lenni, inkább az utóbbi. Mert ha az előbbi lenne, akkor azért kicsit boldogabbnak kellene éreznem magam. Most csak olyan…vagyok…állapotban vagyok.

Most nem is érzem azt az „erőt” magamban, amit eddig a férfiak észrevettek és piacon, BKV-n ennek jelét is láttam. Most nem látok, de nem is láthatok, mert nem vibrálok, nem sugárzom magamból azt, a valamit, ami felkelti az ellenkező nemű egyedek figyelmét.

Fáradt vagyok, és stresszes.

Angol nem megy, még annyira sem, mint reméltem, annak ellenére, hogy tudtam 3 hónap kihagyás nagyon sokat számít. Tanárkám eltűnt, nem tanultunk, újat nem kerestem, pedig volt jelentkező is.
De a lendülethiányában nem voltam képes élni a lehetőséggel.:-(
Most meg görcsben van a gyomrom, hogy beszélnem kellene, vagy olvasni, arról már ne is beszéljünk, hogy órai munkám egyenlő a nullával. A házi feladataim 60-80%-osak, ami még elég jó, de olyankor van időm végig gondolni, az órám erre nincs lehetőség.

Munkahelyen ismét görcsben van a gyomrom, nincs munka, már mindenbe besegítek az adminisztráción, és még mindig ott vannak az üresjáratok.:-((((

Asztrológusom azt mondta, szeptember…akkor indulnak be a dolgok…addig nyugi van, és láss csodát, így is van. De az eddigi nyugalom után ez most nekem elég sok.

És még a feszültségemet sem tudom levezetni egy kis blogolással, levelezéssel, olvasgatással. Igazából ez zavar a legjobban, olyan, mint ha egy sötétzárkába kerültem volna.:-(((((

Szólj hozzá!

Címkék: válság munkahely hangulatom


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr203268946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása