Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.10.29. 20:26 Gritty goose

Szenvedély, mely hiányzik…

…az életemből.
Na igen, hogy én milyen telhetetlen vagyok.:-)))
Az, valóban, nem tagadom…mert maximalista is vagyok mellette. Nos, a kettő együtt egyáltalán nem egy szerencsés párosítás.:-(

Szavam sem lehet, van szex és békesség, na meg harmónia…csak…
Csak az a fránya CSAK ne lenne.

Vágyom arra, hogy vágyjon, kívánjon úgy isten igazán rám.
Hogy érezzem a bugyim tájékán a bizsergést. Szeretem a spontaneitásokat, a villanást a partnerem szemében, mikor tudom, hogy most ugrott be az agyában egy pikáns jelenet.
Vagy egy szorítás, egy ölelés, mely elárul mindent…kíván.
Mikor a Duna parton, a padon ülve attól remeg, hogy ott abban a pillanatban szeretkezne velem, s nem azért mert fázik.

Vajon egy embert meg lehet változtatni, hogy amilyen előtte volt, azt levetkőzve más legyen?
Érdekes, mert a kérdésre tudtam eddig a választ, hisz 2x már tapasztaltam…de most, mégsem vagyok ebben (és magamban sem!) biztos.

4 komment

Címkék: szex kedvesem kérdéseim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr413338076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.02. 19:17:25

Látom, annyira hiányzik, hogy kétszer is feltetted! ;)

Gritty goose 2011.11.02. 21:27:28

@Enchantée: Most erre mit mondjak?;-)))

Töröltem és szidom az új felületet...csak az időzítés miatt használom. Ezen a régi felületen nem tudok játszani vele.:-(

Csillaggyermek 2011.11.04. 14:09:28

El kellene mennie a maximalizmusával a sunyiba :)
Emellett együttérzek magával.

Gritty goose 2011.11.08. 17:16:11

@Csillaggyermek: Heheee....de ha én ilyen kis maximalista vagyok!?:-))))
süti beállítások módosítása