Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2012.01.06. 07:37 Gritty goose

Minden csütörtök este...

... megfogadom, hogy holnap este, nyugiban, csendben az ágyikómban elnyújtózva, a hét fáradalmait a vállaimról letéve, megfogalmazok egy frappáns kis bejegyzést.
Igen, életjelet adok.

Aztán vasárnap reggel már vakarom fejem, de még előttem az este, meg lesz ez, gondolatokat szövögetek.
És hétfő reggel szomorúan konstatálom a dolgot, hogy íme megint eltelt egy hétvége és nem írtam egy sort sem.
Mit is mondhatnék?!
Max.: ez vagyok én!:-)
De azért nem ilyen szörnyű a helyzet. Élek, virulok, dolgozom, gyereket nevelek és ismét "gyereket" nevelek.
Munkahelyemen most kissé lecsitultak a dolgok, legalábbis én így élem meg, bár...várok még egy nagy bejelentést, mely a jövőt akár átrendezi.
Elsődlegesen egy fizetés átszervezést, melyből csak rosszul jöhetek ki.
Aztán később meg akár egy kis személyi és státusz cseréket, új posztok kiosztását, mely talán pozitív is lehet a számomra.
Most....igen...MOST...nem érzem a helyemet veszélyben. Nem vagyok frusztrált, nem aggódom, hogy holnap azt mondhatják le is út fel is út.
Látom, hogy new-boss kezdi érteni, hogy a cégnél eltöltött éveim nem azért olyan magas, mert megszokott bútordarab vagyok, hanem mert van mögötte tartalom, érték, tudás, munka és a legfontosabb, akarás.
Igen, az én kis hülye lojalitásom most is megmutatkozik, tudja, hogy azt gondolom, hogy ha nekem jó, akkor attól a cégnek még jobb. Kezdi érezni, hogy ezért meg is teszek mindent, de azért is, hogy a költségek meg a lehető legkevesebb legyenek.
Persze, ettől még a pénzem nem lett több...talán, majd most, mert most viszont van munka ezerrel.
Gyűjtögetünk már a nyaralásra, bár, hogy mi lesz belőle azt még a jó isten sem tudja.
Ilyen EURO árfolyam mellett Uniós országokba biztos nem megyünk. De akkor hova?
Nézegettem már a lehetőségeket, na ná, hogy néztem, hisz ilyenkor már majdnem a first minute akciót kihasználva az előleget be szoktam fizetni.
Idén sem lesz ebből semmi.
Addig míg nem tudni mi lesz a görögökkel, na meg az árfolyamokkal, addig nem fizetek én be előre semmit.
Legszívesebben természetesen a szívem csücskeihez mennék, de ha becsődölnek, akkor azt várjuk meg. Drachma ide, drachma oda, akkor is az átállás éve kicsit rizikósnak tűnik nekem.
Olaszok nem vonzanak, bár Toszkána, Szicília gyönyörű lehet.
Spanyolok még annyira sem, Horvátok drágák, Bulgárokra nem is gondolok.
Törökországot néztem, de repülővel és minimum 4 *-os szálloda, all inclusev-al igen drága. És ez igaz ugye Egyiptomra és Tunéziára is. Ráadásul nem vonz a kifekszünk és szikkadunk a napon, 7 napon keresztül nyaralás.
Én menni akarok, felfedezni, kocsiba ülni és különböző helyeken megállni, fürdeni, egy finomat enni a helyi tavernában.

Érdekes, ez a szempontom nem változik, talán tavaly is ezen nyekeregtem.:-))))

5 komment

Címkék: hétköznapok munkahely new boss


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr513525229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2012.01.06. 22:17:02

lényeg, hogy előkerültél :))
én is épp nyaraláson ábrándoztam :)) mondjuk én is korai kedvezményeket kihasználó-párti vagyok :D de jelenleg még gondolatom sincs, hogy merre :) na meg miből :D

Csillaggyermek 2012.01.09. 11:23:56

Jó lesz pedig görögország, hidd el. A tenger nem lesz más, olcsó lesz a szállás és ráér majd az ember az utolsó pillanatban is szervezni ezért. :)

Gritty goose 2012.01.10. 08:30:18

@díva naíva: A befizetni valóra már meg van, mert nyár óta spórolunk.
Csak a költőpénzzel mi lesz?
Azt még nem tudom, ezért nem is merek befizetni.

Gritty goose 2012.01.10. 08:31:40

@Csillaggyermek: A szállást eddig irodán keresztül intéztem, hisz velük mentünk busszal.
Idén, lehet, hogy nem kellene?!
Na de a 330 Ft-os EURO árfolyam mellet a költőpénzzel mi lesz?!

Csillaggyermek 2012.01.10. 10:43:02

@Gritty goose:
Irodával is lehet továbbra is a szállást. De mondjuk én arra számítok, hogy azért nyárra 280-290 közé csak lemegy az árfolyam. Ha nem akkor nem csak a költőpénz lesz drága nekünk.
süti beállítások módosítása