Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2012.04.17. 09:10 Gritty goose

Lassan, elmondhatom...

... hogy a kutya sem néz rá a blogomra.:-(

De miért is nézne?
Mikor most is egy hónapja, hogy nem írtam, ha írok, akkor mondhatni ugyanazt írom: fáradt vagyok, nyűgös vagyok és szar az egész, úgy, ahogy van.

Mivel, már túl sok és túl konkrét dolgok is vannak benne, így gondolkoztam már az elköltözésen.
Ne, de minek?
Ott sem tudnék szebbet és jobbat írni jelen pillanatban.
Sűrűbben sem tudnék írni, mivel sem időm, sem lehetőségem nincs rá.

Elfáradtam, kiégtem, padlón vagyok...azóta is...és azt érzem, egyre rosszabb lesz.

Kedvesem mellettem áll, de a gondjaimat magamnak kell megoldani, ebben Ő most nem igazán tud segíteni.

Szó szerint, hajamnál fogva, saját magamat kell kicibálni a szarból.
Egyszer....majd sikerül.

6 komment

Címkék: hétköznapok munkahely hangulatom


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr254456183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaggyermek 2012.04.17. 10:40:03

Segítek, megrángatom egy kicsit a hajadat én is. Illetve én itt vagyok, nézlek, várom az új bejegyzéseket.

Amúgy, amíg az energiád másra kell, magam sem csodálom, ha nem írsz. Hasonlóan vagyok én is.

Csillaggyermek 2012.04.17. 10:55:04

Kitartás. Szenvedek én is, meg olyan szétszórt vagyok, hogy el sem tudom mondani. Azt hiszem épp az előbb is írtam kommentet, csak nem küldtem be ...

Ha úgy érzed, mire kell, arra próbáld öszpontosítani az energiáidat. Csak ha már teszed, akkor láthatod, hogy az jó -e.

Vagyunk még azért páran, akik várjuk a bejegyzéseidet.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.04.17. 12:59:28

Én folyamatosan nézlek, várlak vissza...
De most lelkileg többre nem vagyok képes annál, mint hogy melletted állok, és ha kell, akár sírhatunk egymás vállán.

Gritty goose 2012.04.18. 09:44:16

@Csillaggyermek: @Enchantée: Édesek vagytok.:-))))))
Jól esik.
De elszomorít...hogy a jelek szerint ez most általános mély hullám?
Hozzátok még odatehetem Dívát is...

Szörnyű, hogy a munkahely és a pénztelenség ennyire padlóra tesz mindenkit.:-((((((((
Lesz ez valaha jobb????????

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.04.18. 09:54:18

@Gritty goose: @Csillaggyermek: Azt hiszem, amíg az embernek ilyen barátai vannak, mint ti is, addig van remény, hogy felül tud emelkedni az ember minden szaron. :)
Tegnap hallottam egy jó mondást: a semmiből nem tudsz valamit csinálni, na de a szarból már igen!!! ;))) Szóval kitartás, és legalább szarszobor gyártásban legyünk profik! :DDD
süti beállítások módosítása