Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.03.01. 22:33 Gritty goose

2013.06.01. - Játszik, vagy még nem tudja...

...hogy mit is akar?!
Vagy ennyire hűséges lenne?!

Hm...Mr.Z.-m nem tudom mit is akar...talány nekem, de azt érzem...talán, nem is olyan sokára mégis csak átlépi a saját határait.

Minap az agyam, a peteérésem és a pikáns chat egy ismeretlen idegennel, olyan fizikai állapotra hozott, hogy Mr.Z.-m érintése azonnal magas hőfokra röpítette a libidómat és a szenvedélyemet.
Egyszer volt már egy ennyire intenzív élményem, de akkor azt éreztem a "túlhúzás" az energiáimat zabálta fel és szó szerint csalódottság, lemerültség, levertség volt bennem utána....de most nem.
Annyira kikapcsoltam, átadtam magam az érzésnek az érintésének, hogy a vállamnál ismét kacagás tört ki belőlem...az a mélyről jövő, kontrollálatlan.
Nem tudtam fékezni, nem tudtam kordában tartani, hisz nem abban az állapotban voltam.
Képes volt megállni....amit nem is értettem...rá is szóltam, hogy ne hagyja abba.
Erre kitört belőle a kuncogás és közölte, hogy hihetetlen vagyok, de kénytelen, mert ne felejtsem el...az az ajtó, amin bejöttem, a hangok szempontjából nem sokkal több jelent, mint ha csak egy függöny lenne ott.
Basszus, és ezt csak most mondod?

Majd folytatta és én pillanatok alatt ugyanazon a szinten voltam....mit számít nekem, kint mit hallanak és mit gondolnak!?
Nekem jól esik, ezért jöttem...ha nem tetszik nekik, akkor menjenek távolabb az ajtótól.:-)))

Majd kérdezett, olyat is, amit álmomban nem gondoltam volna, hogy tőle ezt valaha megkapom.
Visszakérdeztem, miért Őt izgatja ha a partnere....?
Nem tudja, még nem volt ilyenben része.
(hm....csezd meg általam lenne!)
Majd ismét a sóhaj tört ki belőlem.
Szóval akart tartani, mondván, addig sem zuhanok bele a mélybe.
Mondtam, tudnék én ennél jobban belezuhanni?
Azt gondolja, igen, képes vagyok rá.:-)))
És szépen artikuláljam a szavakat, mert egyébként nem érti.
DÖG vagy, mit szeretnél hallani, mit mondjak!?:-)))))))))
Mindent!
Pimasz!:-)))

Végén meg kellett állapítanunk, hogy a piros szatén bugyi nem volt kedvező a hófehér lepedőnek.
Szép, határozott vörös háromszöget dörzsöltem rá mintaként.
Hm....máskor talán nem kellene bugyit felvennem.
Jelezte, alapban a masszázshoz nem kellene felvenni.
Tény...én is ezt gondolom...de ha már az elején volt, most akkor mondjam azt, többet nem lesz?!
Mosolygott...nem szólt egy szót sem.

Hát....akkor nem lesz!

Szólj hozzá!

Címkék: élményeim mr.Z.


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr335838931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása