Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.03.01. 22:40 Gritty goose

2013.06.07. - Ezt nem hiszem el...

Csak egy jó, kielégítő, kiadós kefélést akarnék ebbe a rohadt életbe.

Igen, vannak szabályaim, igen vannak szűrők, igen..nem fogok az első randin lefeküdni, sőt...semmi nincs az első randin! És ha ez valaki számára nem érthető, akkor mehet isten hírével a sarki kurvaház.

De hogy ennek a fasznak mi a baja, a jó ég tudja???!!!

Hétfőn tali, tudta, hogy az egy pofavizit.
Kölcsönös szimpátia alapján az elválás után mar jött a mail tőle.
Napi 30-40 mail....és mar a szex csak mellékesen érintve..ismerkedünk.
Esténként chat....és a csütörtököt, na meg a pénteket emlegettem, hogy akkor ráérek, kaphat 3 órát az életemből. Helyesel és tovább kommunikálunk.
Tudja jól első randin semmi jóra ne számítson....mégis 3 órára mienk egy búvóhely.
Kellemes, fesztelen, lenyugodott 2,5 óra lett belőle.
Betartotta a kérésem...talán túlságosan is...mert azért lehet jó fiúnak lenni úgyis, hogy kicsit bepróbálkozik...kicsit érezteti, hogy kívánatos nő vagyok a számára....hogy kanos és kurvára uralkodik magán.
Hát nem...magához ugyan húzott...csók is volt, de a keze sehova nem kalandozott el....megjegyzést nem tett.
Ráutalómagatartása nem volt.:-(
Babusgató, szeretgetős, ugratós, összebújós, beszélgetős, ismerkedős...
Mikor elváltunk közölte, hogy egy kicsit elbizonytalanodott....majd meglepetésemet látva röhögött...hogy csak ugrat.
Akkor miben maradjunk?
Jelentkezzem! Én? Én ugyan nem, most már átadom a stafétabotot és legyen FÉRFI!
Rendben, akkor jelentkezik.
Mondta tegnap este...és azóta nem halottam felőle.
Se chat, se mail...semmi!

Tudja, hogy a végletek embere vagyok...ez nekem a pokol.
Szerencséje van, hogy uralkodom magamon és a hisztimben nincs része.
A legszívesebben a jó budos francba küldenem.
Mi a lófaszt képzel. Tudja, hogy az itthoni visszautasítástól menekülök, a várakozás kikészít és hogy kielégítetlen vérmes pitscha vagyok.
Nekem ilyen csöbröm már van, nem fogok újból csak most vödörbe lépni!!
Nekem kell, hogy vágyjon rám, hogy kívánjon, hogy megakarjon dugni, de úgy tisztességesen!
Délig bírta a cérnám...kapott egy levelet, melyben érdeklődtem, hogy ezek szerint tegnap valóban elbizonytalanodott?
Válaszra sem méltat!

Hát most toporzékolnék...és hisztiznek..de nincs kivel.

IDIÓTA!

Szólj hozzá!

Címkék: csalódás véleményem Mr.Kék


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr545838943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása