Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.03.01. 22:43 Gritty goose

2013.06.08. - Bugyi nélkül is...

...felszabadító élmény Mr.Z.-m kezei alatt feküdni.:-)))))

Napokban gondolkoztam, hogy a történtek után mennyire fog zavarni vagy sem, ha tényleg nem lesz rajtam?!
Annak ellenére, hogy tényleg én is úgy gondolom, hogy a masszázs alatt semmi keresni valója az emberen bárminemű szorító, gumírozott valaminek, még ha az egy kis falatka is.:-)))

Hm....Mr.Kék eltűnésének köszönhetően pattanásig feszült idegszálakkal érkeztem meg Mr.Z.-mhez, aki azonnal levette, hogy valami nincs rendben.
Mondta, akkor adjam a pendrivet és kezdtünk. Nem adom, a CD-t akarom, mert nekem most lüktetés kell és nem a lágy, relax.
Hm...valószínű haraptam, mert nem mert ellenkezni, csak csendesen megjegyezte, hogy az előző CD-t nem vette be, lehet, elromlott....de igyekezett...és a szerkezet is érezte, ne ellenkezzen mert ütök!

Rám nézett és mosolygott...majd óvatosan megkérdezte, hogy mi történt?
MI NEM történt!?
Tegnap után, ma én úgy számoltam, hogy élményekben gazdag estém lesz MÁR VÉGRE!
De tegnap is volt tali és nem volt semmi?!
Nem. Lehet ez a baj.
Olyan gyorsan rávágta, hogy: nem, az nem baj.
De akkor ...vetkőzz!

Ez a hangnem kell nekem....:-))))))...engedelmeskedtem, annak ellenére, hogy még kint volt ágyazott....pedig ilyenkor mindig elvonul.
Nem érdekelt. Jeleztem, akkor én most a múltkori után leveszem az egyetlen egy ruhaneműt is.
Mosolygott.

Azt hittem ebben az idegállapotban nem tud lehiggasztani.
De édesen bókolt...megjegyezte, hogy a körmöm is randi kész.:-))))
Aztán a jobb láb....és én már el is felejtettem a bosszúságomat.
Csak Ő és én ....na meg a zene.
Hátamat kellően végig dolgozta, majd annyira lágyan, érzékien érintette, hogy éreztem...semmim nem marad szárazon.
A múltkori után, megpróbáltam (amennyire tudtam) odafigyelni a hangokra.
Nem is állt le egyszer sem, és nem is akart szóval tartani.:-)))))

Isteni volt a keze, mint mindig....de a határ, az még mindig határ, még ha látványilag sok mindent látott, mert látott.:-))))))))))))))

Szólj hozzá!

Címkék: mr.Z. Mr.Kék


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr115838949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása