Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.03.01. 22:52 Gritty goose

2013.06.22. - Világ legnagyobb...

...lúzere címét azt hiszem kiaggaszthatom a falamra. :-((((((

Nem volt nekem elég, hogy a második randi előtt eltűnt és így felajzottan, pofára ejtett...nem, nekem kell a második pofon is.
Adtam egy második esélyt neki....mondván, én is hülye voltam, teszteltem, játszottam vele.
És kurvára nem találok hasonlót sem, aki intellektuálisan megfogna.
Aki feldobja a napomat, aki megnevettet.
Aki nem akarja a meztelen képeimet, aki visszafogottan ott van a napjaimban.

De ugyanakkor ez a visszafogottsága ott van a felém irányuló érdeklődésében is.
Nem nyomul, nem hajt, nem bókol, nem keres, ha nem keresem.

Még is azt éreztem kell nekem.

Hát egy héten keresztül próbáltam tisztázni a helyzetet, visszazökkenteni a kezdeti állapotba a dolgokat.
Nem mondom, hogy aktív volt benne, de nem is zárkózott el.

Majd szerdán abban maradtunk, hogy szombaton akkor fussunk neki ennek a második tali kérdésnek.

És mit ad isten, tegnap este annyit mond, hogy jó lehet a deles találkozó, de reggel 8 körül még mailt ír, mert még van valami (konkrétan leírta) függőben neki.
Na ná, hogy felkaptam a vizet és az egyébként is instabil bizalmam ismét a béka segge alá zuhant.
Jeleztem felé, hogy akkor hagyjuk az egészet a fenébe.
Nem reagált, amitől idegbajt kaptam.

Na ná, hogy ma nem írt, és nem is tudok róla semmit.

Hát ilyet, hogy 2 héten belül ugyanazon pasi már másodszorra ejt pofára!?????????????!!!!!

Lúzer vagyok.:-((((((((((

Szólj hozzá!

Címkék: csalódás Mr.Kék


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr595838958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása