Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.03.02. 19:56 Gritty goose

2013.12.20. - Ki kellene állnom...

...egy bizonyos helyre, bizonyos időben, és nézzen meg, aki megakar.

Minap volta egy kellemes találkozóm.
Ritkán jutok el oda, hogy valaki felkeltse az érdeklődésemet...az meg még ritkább, hogy agyban is megfogjon...és az meg nem is nagyon volt (nem mondom, hogy SOHA!), hogy az érzékeimet is elindítsa személyes tali előtt. 

Nagyon kezdő netes ismerkedőként azért persze én is belefutottam ebbe az érzéki csalódásba...nem mondom, hogy nem!
Fiatal voltam, kiéhezett a kedvességre és a jó szóra...szexuálisan sem voltam a helyzet magaslatán.
Jött egyszer, 1 fényképes reglap...kedves, udvarias, de határozott levelező partnernek bizonyult. Ugyan vidéki, de Pesten dolgozott.
Viszont az elfoglaltságaink miatt 1,5 hétig nem tudtunk találkozni...de a telefonok jöttek, mentek. A meleg barna hang megbabonázott. A találkozás előtti napokban már izzott a telefonvonal, annyira túlfűtöttek lettünk. Csak elég volt egy szó és én éreztem ahogy a gerincem mentén kúszik fel a vágy.
Jött a randi pillanata...úgy éreztem egy jeges vizes dézsát öntöttek rám!
Nagyon nem olyan volt...nagyon nem azt vártam...nagyon nem arra készültem.
Nagyon nem figyelt oda az apró részletekre, mely olyan fontos számomra.
Akkor megtanultam...lehet játszani a szavakkal, de nekem a személyes találkozó adja az "i"-re a pontot.
Ott csúszik el minden, vagy semmi.

Na de visszakanyarodva az indító gondolatra.
Szóval, a napokban megejtett találkozón jöttek a kérdések:
- Magának miért nincs pasija?
- Tudja, hogy Maga jobb mint a képen?
- Maga nagy játékos, jól látom?
- Tudja, hogy nagyon kellemes a hangja?
stb., stb.
Nos az első kérdésre nem tudtam a választ.
És azt hiszem akik itt vannak, sokan nem tudják...mégis gondolkodtam rajta.

1. Az adatokkal nem csalok...és bár életben sem vagyok vékony, de az a 78 kg, az nem feltétlen úgy mutatkozik meg, mint sokan gondolják.
2. Bár nem vagyok vékony (már megint ezt mondom!), de egyéb más apró részletekkel igen csak feledtetni tudom eme tényt.
DE EZ ITT senkit nem érdekel!
3. Talán sokkal magabiztosabbnak tűnök, mint ami valójában vagyok. És egy határozott AMAZON ki a fenének kell?
4. Talán ez a legfontosabb...azért mert laza, nyílt, őszinte vagyok, nem azt jelenti, hogy nem vágyom a figyelemre és a törődésre. Csak egy bújós cica szeretnék lenni, aki dorombolhat a kedves ölében...
Tudom, ez a kettő igen csak ellentétes kép, és nem is nagyon fér össze...ill. nagyon zavaró és bizonytalanságot szül egy férfi agyban. Most akkor mi van, ki is ez a nő, mit is akar akkor valójában?
Tudja ez a pitscha egyáltalán mit is akar!?

Igen, tudom...csak ezt a kettősséget neten levélben, vagy napló által megfogalmazni, érzékeltetni, megértetni nagyon nehéz.
A szavaknak annyi apró árnyalata van hanglejtésekkel, egy mosollyal vagy egy tekintettel fűszerezve.
Ami itt kemény, nyers, határozott és rideg, az személyesen akár bizsergető és vonzó is lehet.

Ezért jött az a gondolat...személyesen kell nekem ismerkedni.
Ott nincs az a lehetőség, hogy félre ért, hogy a kép nem adja vissza a valóságot, hogy a nyuszit házi sárkánynak nézik!

Ha kiállok a Nyugatihoz a forgó óra alá szombaton este, akkor vajon jégszoborrá fagyok, vagy lenne aki odajönne mosolyra fakasztani!?


(a hölgy kissé kíváncsi)

Szólj hozzá!

Címkék: véleményem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr805840145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása