Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.03.25. 20:15 Gritty goose

Jönnek, mennek...

...az emberek, néha meg-megállunk.

Napokban elég sok minden történt velem, ezért sem jutottam ide.:-)

Péntek volt az a nap, amikor itthon ejtőztem kora délután már a csibémmel.
Mostanában nagyon jókat beszélgetünk, összebújunk, de hagyjuk egymást élni és nem cseszegetem, mert nem kell cseszegetnem. Kezdi megtanulni az együttélés szabályait.:-)

Este azért bedobtam egy adag muffint a sütőbe, mert szombat reggel 7.30-kor már gyülekező volt a Nyugatinál.
Medvehagyma túrára mentünk.
Mint a végén kiderült Mr.Invitáló és még egy srác, na meg 12 lány.
Nos az előbbit nem irigyeltem, mert ott volt az aktuális, de mégis ex kedvese, meg eljött egy kis fiatalka, aki nagyon lelkes és nagyon lendületes, mondhatni törtető...és még én is ott voltam...na meg egy szövetségesemmé vált másik lány, aki régebben szintén azt gondolta, hogy Mr.Invitáló akar tőle valamit a barátságon túl, de mint kiderült még sem.
Nos, remek egy csapat volt.:-)
Végül a szövetségesemmé vált lánnyal mi nagyon jót mulattunk a helyzet komikus oldalán.
Minket nem érintett, hogy a két lány egy kanál vízben megtudta volna fojtani egymást.
Jókat beszélgettünk, isteni idő volt és csak nevettünk, ismerkedtünk és néztünk nagyokat.:-)
Este ismét egy éjszakai fürdőzés volt, ahova már lehet nem kellett volna mennünk, mert a két fiú a saját kis kiszemelt áldozatával jött és mi ketten a szövetségessel.
Végül mi ismét jót beszélgettünk és jól éreztük magunkat.:-)

Vasárnap reggel kivonszoltam magam az ágyból és irány édesanyám, mert szülinapja volt.

Tegnap este, ugyan a neten keresztül, de szövetségessel egy jót boroztunk, Ő vöröset én pedig fehéret ittam és jót zenéltünk az FB-n. Ennek köszönhető vagy sem, de két másik fiú is csatlakozott a mi kis "társaságunkhoz".:-)
Jó érzés, mikor az ember nem egymaga csücsül itthon.:-)

Nem bántam meg, hogy elkezdtem táncolni.
Találtam egy jó kis társaságot.:-)

 

Szólj hozzá!

Címkék: élményeim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr185878953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása