Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.06.07. 12:21 Gritty goose

2014. május 25. - Ez elmúlt 1,5 hétben...

... rájöttem, nem akarom én ezt igazán.

Hiányérzetem van, persze, mert nincs meg az egyensúly, de ez nem azt jelenti, hogy akkor bármi áron, bárki jöhet.

Amit én keresek, vagy amire úgy érzem szükségem van, az nagyon egyedi és talán a férfi agynak felfoghatatlan. Túl bonyolult, vagy talán túl meseszerű.
De lehet, nem is működne?!
Nem tudom, mert nem próbáltam, csak tudom, érzem mire vagyok most képes és mire van szükségem.
Tisztába vagyok a határaimmal...a MOSTANIAKKAL.

Úgyhogy​ feladom, nincs elképzelés, nincs keresgélés, nincs szöveg és reglap hosszas kitöltögetése.
Vagyok, mert ... vagyok.

Írok, olvasok és jobb esetben beszélgetek.

"Semmi sem történik véletlenül. Egyetlen fal sincs ok nélkül körülötted. Okkal tartják tőled távol azt, akit. Nem véletlenül. Lehet, hogy csak ártana, vagy egyszerűen nincs itt az ideje. De érezd, érezd, hogy a legjobbat akarják neked, és tudod, talán halkan összemosolyognak, amikor azt gondolod, hogy ő a nagy ő, közben meg nem is, mert még nála is jobbat szánnak Neked - csak el kell végre hinned, és nem beérni kevesebbel."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr206284715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása