Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2015.09.18. 23:48 Gritty Goose

Mit mondhatnék...

...most neked?!

Nem írhatom le, mert a magánszférádat sérteném meg, mert nem biztos, hogy tudnod kell és fogalmam sincs, hogy jó-e az, ha tudod?!
Reggel már tudtam, hogy bármi is fog történni én ma vesztes leszek. Ha tetszel, akkor azért, mert az agyamat már megdugtad, annak ellenére, hogy folyamatosan elkerültem, kitértem, hárítottam a témát, pedig...mennyire nehezemre esett. De nem akartam egy újabb megnyílást a semmiért.
Nem akartam, hogy személytelenül a gépen keresztül ismerd meg szokásaimat és hozzáállásomat. Azt akartam, hogy majd ott, akkor gyere rá, hogy én milyen vagyok, amikor kiváltod belőlem az állatot.
Tudtam, hogy képes vagy rá, ha személyesen is meg van a szikra.
De ha nincs ott, akkor is veszítek, veszítek egy lehetőséget...elveszítem azt, amit itt vasárnap felépítettünk...ami már valahol függőséget okozott.
Míg vártam rád, azt éreztem, hogy nem lehet annyira semmi negatív, hogy ne akarnám kipróbálni milyen az ha hozzámérsz, milyen az, ha megcsókolsz. Kíváncsi voltam rád és a kettőnk kölcsönhatására.

Most itt ülök a teraszon, a boros pohár már-már üres...és merengek, hogy most mi is van?
Nem éreztem úgy igazán, hogy hatok-e rád vagy sem!?
Mosolyogtál, néha elmerült a szemed a szememben, de nem ismerlek, nem tudhatok, hogy ez a figyelem jele, vagy az unalomé?! Az agyad éppen merre járt?!
Sokat, sok mindenről beszéltünk, de a legszívesebben megérintettelek volna...

Keresed, kutatott a létemet, mi miért mozgat és hol vannak az érzelmek?!
Hol lennének? Ha engedem, bajba kerülök, ha visszafogom, úgy gondolod, hogy gépezet vagyok és csak a szexet hajszolom.

Nem adtál biztatást, nem adtál megerősítést...nem tudom, hogy hatottam rád vagy sem?!
Nem tudok semmit.
És mikor azt mondtad, hogy nincs kommunikáció...kicsit vizes zuhanyként ért. Tudom, hogy képes vagyok a wc-n is gyors levelet írni...HA...ha akarok.
Másik tisztelete? Elfogadom, de akkor ne akarjunk megismerni egymást, ne órákat beszélgessünk és ne firtasd a lelki vonalamat. Akkor szeretkezzünk, hagyjuk az érzelmeket és akkor nem érdekel, hogy mikor és mit írsz.
Arra a kérdésre, hogy miben maradjunk? Pedig azt oda dobni, hogy vasárnap...mit vasárnap?! Vasárnap lesz vasárnap....és???? Akkor jelentkezel, akkor tudsz először írni...akkor akarsz látni újra?! Mit lesz vasárnap?
Csezd meg...mit vasárnap?

Nem értem, nem értelek, nem értem a helyzetet...:-(
Egyébként meg elég érdekes megélni azt, hogy a szomszéd házban töltöd a következő 2 napodat és nem írhatok, nem hívhatlak, nem tudhatok rólad semmit....

Hát bassza meg, pont ezt nem akartam.

Szólj hozzá!

Címkék: gondolataim hangulatom jelöltek


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr277799548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása