Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2016.01.28. 21:53 Gritty Goose

Újabb piros selyemmasnit...

...gyűjtöttem be - mondanám.
De ezt csak a barátaim értik igazán.

Illetve, említettem itt is, hogy karácsonyra a Jézuskától, piros selyemmasniba csomagolt kockás hasú, csupasz mellkasú fiút kértem.
Ugye megkaptam.
Megkaptam az "apuka" személyében és megkaptam karácsony után kicsivel Mr. Böngyörit is ismét.

Nos megint feltűzhetek a gyűjteményemhez egy újabb szép szalagot.
Nem, nem falom a pasikat...csak Mr. Böngyöri lenyomatával ékesített szalagocska ez.
Sikerült ismét összefutni vele.
Hm...méghogy 5 randi. Persze, lehet...mással.
Vannak dolgok, személyek, melyek nem véletlen jönnek az életünkben.
Én hiszem, hogy Ő ilyen, egyre jobban ez az érzésem. És nem feltétlen nekem van rá szükségem, hanem általam neki van tanulni valója, fejlődnie. De lehet tévedek. Az viszont nem kérdés, hogy az első perctől kezdve rugdalja fel a saját szabályait velem kapcsolatosan...önként és dalolva.
Nekem jó érzés...hogy neki mi, pontosan nem tudom.:-) De nem is érdekel, az az Ő dolga.:-)
Szóval írtam neki hét közben, válaszolt rá, nem halogatott, nem éreztem, hogy kifogásokat keres, sőt...jelezte nem ér rá, de jövő héten megoldjuk.
Ehhez képest az élete másként alakult...mikor a válaszlevelemet megkapta, válaszolt. Szó, szót követett...és 1 óra múlva nála landoltam.
Megint más volt...már nem körít, vagy kevesebbet...nem hamukál, nem beszél félre..ha igen, kiröhögöm, mert már látom mikor teszi...így nem is érzi szükségességét. Egyre kevésbé védi magát. Azt érzem valami változott, átalakult. Három órát csak beszélgettünk, nem éreztem, hogy a szex miatt hívott át, mert hozzám sem ért.
Kimondott dolgokat, ami csak megerősített abban, hogy a megérzéseim, emberismeretem nem olyan rossz.
Meg kell állapítanom, hogy fél az érzelmektől.
Nem baj, majd rájön.
Valamire már kezd rájönni, nem tőlem kell tartania, hanem magától, ha egyáltalán ennek így ebben a formában van értelme.
És ott alhattam.
Én azt gondolom, hogy ez pusztán emberi gesztus volt...a mínuszokra tekintettel nem tett ki az utcára .
Ennyi.
Ennek én nem tanúsítanék nagyobb jelentőséget...még akkor sem, ha a barátnőim azt harsogják a fülembe, hogy "Hallo, ébresztő! Ez már más, mint egy kufirc partner"!
Persze...más...ezt Ő is kimondta...barátságnak még nem nevezné, de egy nagyon jó ismerősi kapcsolatnak igen.

És nem hagyom, hogy ismét bogarat tegyenek a fülembe, ezzel elvigyenek az illúziók világába.
Ez nem több, mint ami.
Nem, nem érdekes, hogy gyertyát gyújtott míg beszélgettünk, mondván egy kis relax gyertya most jár nekem.
Nem, nem érdekel, hogy ott alhattam...emberileg már nem bírta meglépni, hogy kibasszon a hidegbe, mint macskát szarni.
Nem, nem érdekel, hogy spiccesen kimondta, hogy igen, a 4. és az 5. tali után mikor küldte az sms-et, akkor rá kellett döbbennie, hogy mi a faszt csinál? Hogy az élet elkezdte felpofozni, és megráncigálni, hogy hahoo...tessék magadhoz térni, mi a fenét művelsz?
Nem, nem érdekel, hogy volt egy pont az aktus közepén, mikor rám hajolt és percekig csókolt, simogatta arcomat, tekintetünk összefonódott, lassult a ritmusa, mozgása..."szeretkeztünk".
Nem, nem érdekel, hogy éjszaka elalváskor hiába fordultam el Tőle, mondván aludjon nyugodtan, jött utánam, nagy kiflim volt és rám csavarodott. Egész éjszaka folyamatosan valahogy hozzám ért, még akkor is, ha hanyatt feküdt, oldala végig hozzámért a hátamhoz. Ez egy közel 180 széles ágynál kicsit érdekes, mert ha csak 90 cm-en aludtunk volna, akkor érthető.:-)
Nem, nem érdekel, hogy reggel még odabújhattam hozzá és magához húzott.
Nem, nem érdekel, hogy pár órás alvás ellenére mind a ketten, frissen, üdén ébredtünk...meglepetten, hogy nem mosott, energia vesztett rongyok vagyunk.

Igen, az érdekel, hogy reggeli távozásomkor már távolságtartó volt és nem maradtunk semmiben.
Mikor kérdeztem, hogy mikor jelentkezhetek (ma már tudom ostobaság volt ilyet kérdezni, tudjuk be a reggeli álmosságnak), akkor hárított...jeleztem, hogy hárít, röhögött és igazat adott nekem...távoztam.

Egy biztos...

Ő egy édes, szép piros masni, mely néha kellemes perceket okoz az életemben.
Bár, okozhatna hetente, de nem leszek telhetetlen. :-D

Szólj hozzá!

Címkék: szerető élményeim Mr.Böngyöri


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr878327640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása