Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2016.04.08. 22:19 Gritty Goose

Magasak az igényeim...

...vagy magasak az igényeim?!???
Na jóóóó...igen, magasak az igényeim! :-)

Igazából tudom én, ez csak költői kérdés akar lenni.
De hogy ennyire ne legyen épkézláb ember a "hal piacon" azért ez kezd elszomorítani!:-(
Libidóm a tetőfokára hágott...idegeimen táncol és nem hagy nyugodni.
Én meg nem tudok leakasztani a szögről egy olyan srácot, akinek a stílusa tetszene, a formája, alkata ideális és szemet gyönyörködtető lenne. Aki megmozgatja a fantáziám és érzem dübörög a vér az ereimben Tőle.
Nem, nem nyafogok...ez tény!

Minap felhív az egyik. Mert már nem futok köröket, inkább adom a számom, ha valóban ismerkedni akar, fel fog hívni, ha csak szórakozik el fog tűnni...nos, ez a fiúcska (30 éves a lelkem) kép alapján vegyes érzelmeket keltett. Volt benne férfiasság, de számomra, nagyon kis vékonykának tűnt.
Mikor beleszólt a telefonba és az a félszeg, határozatlan vidéki fiú megszólalt, akkor lemerevedtem. Nem, nem a gyönyörtől, hanem a döbbenettől.
Tényleg ilyen egy határozott, tudja mit akar az élettől és a Nőtől emberke?! Ez egy FÉRFI!?
És zavart, igen, be kell valljam zavart az igen erőteljes tájszólása. Nem volt lendületes, nem is igazán tudta mit akar kihozni a beszélgetésből...és én nem is akartam semmit kihozni belőle.

Másik jelölt meg édes, mosolygós hangú, még a hangszíne is tetszetős...így mihamarabb nézzük meg egymást.
Késik fél órát...még jó, hogy dolgozom és túlóráim mellett ez a késés belefér, munkával elütöm az időm.
Nem vagyok anyagias, de a kávézás elmarad, üljünk ki a parkba.
Magas, sportoskásan vékony. Mosolygós, de olyan kis merev, de még is kicsit feminin mozgása van.
Nem látom benne a FÉRFIt.
Majd a parkban 3 órát elbeszélgettünk, nem siettem haza, csak a csülök pörkölt megfőzése várt rám.
Mikor szembe került velem, azért kicsit elmaradt a feminin hatás...betudtam a kezdeti zavarának.
De, hogy 3 óra alatt megtudjam részletesen a legjobb haverjának a szerelmi életét, meg a tőzsde rejtelmeit (még ha van is fogalmam róla), na azt gondolom, hogy ezért fölösleges volt ennyi időt szánni erre a fiúra.
Értem én, tudom én, hogy a pasi ha elakarja adni magát, akkor rengeteget beszél, hisz marketingeli magát.
De könyörgöm!!!
Néha a kevesebb több!
Ennyire ne akarjon elvarázsolni! :-)

Ha megakar kapni, akkor tegyen érte...pl. ma jelentkezhetett volna.:-)
És ez egy újabb igény.
Igen, tudom...3 napos szabály. Szerintem faszság. De teszteljen, játssza a kisded játékait.

Addig én is keresek...esetleg helyette egy másik jelentkezőt!:-)

 

Szólj hozzá!

Címkék: jelöltek


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr498580266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása