Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2016.10.09. 11:03 Gritty Goose

Az asztrológusom...

...megmondta! Mert mindig megmondja, úgy látszik idén sem tévedett, bármit is teszek, neki van igaza.

Elment a nyár úgy, hogy nem voltam igazán nyaralni.
A tavaszi 6 napos Máltai kiruccanást nem nevezném annak és a Balatoni önkénteskedést sem.
Itt az ősz és még egy last minute-nak sincs esélye, mert nincs kivel mennem. Ami egyben jó is, hisz ez azt jelenti, hogy a lányom végre elkezdett dolgozni, ergo vele sem számolhatok. Csak nekem kicsit nehéz, hogy a nyarat végig dolgoztam, túlórákkal tarkítva így sem kikapcsolódás, sem nyaralás, sem lazítás nem jutott nekem.
Novemberben lesz egy 3 napos bortúra Badacsonyban egyik barátnőmmel, de ennyi.

Pasi fronton meg megmondta, ne is számítsak semmi jóra, se kapcsolatra, se egy éjszakásra, esetleg némicske flört beeshet, de egyik sem érdemleges.
Háááttt...én próbálkoztam.
De igaza lett.:-(
Mr. Meglepít a mai napig nem tudom levadászni, hogy a kulcsát visszaadjam. Pedig már 3x egyeztettünk, de végül hol neki, hol nekem nem lett jó az időpont.
Másokkal pedig elhal a levelezés. Volt aki pénteken felhívott, hogy akkor másnap talizzunk. Legyen, itt lakik pár utcával arrébb, még kényelmes is lenne. Végül nem hívott csak 3 nap múlva írt levelet, hogy bocs, de a buli végül vidéken fejeződött be, így nem volt randi képes.
Többet nem firtatta a talit, pedig még egy hétig leveleztünk.
Nem értem, ha egy pasi végre megkapja a telefonszámomat, beszélünk is, el is mondja, hogy neki olyan csomagja van, ami korlátlan, akkor mi a fenéért tér vissza a levelezésre?
Én biztos élnék a lehetőséggel és hajtanám a nőt, kedves sms-el, esti pár perces telefonnal csábítanám, hogy a randi biztos összejöjjön és sikeres legyen.
A mi pasik már ennyire nem is veszik a fáradtságot, képtelenek "udvarolni", köröket futni?!
A másik delikvens meg láthatóan képes köröket futni, napi 30-40 levél, már számomra is húzza mint a rétestésztát, lépnék én, randiznék már...de valamiért nem lépi meg 8 napon keresztül. Végén kinyögi, hogy 2 nap múlva elutazik.
Hogy hova és mennyi időre?
Már félve kérdezem meg, mert a zsigereimben érzem, nem fog tetszeni a válasz. Agyam blokkol, pánikol és a gyomrom összeugrik mikor látom a választ. 3 hónap, Hollandia.
A fejére borítanám az asztal legszívesebben. Kiakadok, hisztizek, hogy mi a fenét képzelt és gondolt, miért szórakozik velem? Mit akart tulajdonképpen ebből az egészből akkor?!
Napokig nem válaszol, majd kintről ír, képeket küld, láthatóan valóban kint van és visszatér a régi kerékvágás, esténként ismét aktív és újból a régi hangulat. Egészen 5 napig, de azóta megint hallgatás.
Míg nem írt, új emberkékkel kezdtem el levelezni.
Egyikkel 2 nap után találkoztunk, nézzük meg egymást mielőtt pénteken elutazik Lengyelországba...:-)
Másikkal egy hetes aktív levelezés után kiderült, hogy pénteken elfoglalt, mert a biztosításokat intézi.
Már hangosan kacagok, mert sejtem, elutazik.
Igazam lett, egy hétre Hollandiába.

Na kérem szépen, van aki utazni akar, mert akkor tessék velem levelezni, garantált a kiruccanás. Lehet válogatni, hétvégére, egy hétre, 3 hónapra?

Most már jöhetne a jövő év, mert nekem ebből kezd elegem lenni.

Szólj hozzá!

Címkék: élményeim jelöltek Mr.Meglepi


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr6311782619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása